Mijn topper aan de longe na winterstop

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Mijn topper aan de longe na winterstop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 22:27

Flo mocht zich vandaag even uitleven aan de longe. We hebben sinds de winterstop wel veel grondwerk gedaan, maar vandaag voor het eerst weer wat serieuzer werk en als toetje heb ik er voor het eerst even weer op gezeten in stap aan het einde! *\o/* . Flo en ik zijn afgelopen zomer begonnen om onze verknoeide band weer opnieuw op te bouwen en we waren daar een mooi eindje mee onderweg totdat we toch nog een winter kregen en ik merk dat ik weer opnieuw over die drempel heen moet met hem. Daar hebben we vandaag een grote stap weer in gemaakt.

In het begin van het filmpje is het echt even lekker uitlopen. De buurman was in de naastgelegen bak bezig zijn haflinger op te jagen en dat vond Flo wel heel erg aanmoedigend om zelf ook maar even de showbink uit te hangen.

De galop moet nog veel aan kracht winnen, zoals je in het filmpje kunt zien, daar mist balans.

Na het uitlopen mocht de halsverlenger er aan, welke ik op een hele losse stand had, omdat hij er lang niet mee heeft gelopen en ik geen paniek wou ermee. In principe moet hij 1 of 2 standen korter, dus hij was meer voor de sier (even weer laten wennen) dan dat hij functie had vandaag :).

Ik ben trots op mn mannetje en een reactie zou ik erg waarderen *D

shettie_TUPY

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 11:31

mooi!
wat is de muziek?

Romanoff

Re: Mijn topper aan de longe na winterstop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 21:54

Leuk filmpje, je ziet wel dat hij erg geintresseerd is in de omgeving haha!
Mijn Flo kan ook behoorlijk de showbink uithangen als er iets spannends gebeurd.
Hoe oud is die van jou??

Wat is er met jullie gebeurd? (mag ook via PB :) )