soms, ik wandel dan wel eens naar haar toe. Meestal blijft ze eventjes liggen voor de worteltjes die ik meeneem voor haar. Dan laat ze zich helemaal vallen rolt eventjes en staat voorzichtig weer op. En ik zal zeker de site eens bekijken 
@rider: de veearts heeft zelf al eens gezegd van haar gewoon op de grond te leggen, maar hij bedoelde meer haar om te duwen en met een beetje dwang te laten liggen. Vandaar dat ik haar eerst zelf zou willen leren liggen, dat is minder eng voor haar denk ik. Het is patellafixatie volgens de DA, maar als ik haar voetje ophef voor het schoonmaken of iets dergelijks dan schiet haar gewricht vast en heeft ze écht pijn. Voor ik wist wat het nu eigenlijk was dacht ik dat ze gewoon komedie speelde om haar voeten niet te moeten geven. Maar dit bleek uiteindelijk niet zo te zijn. Pijnstilling heb ik al geprobeerd, maar ze heeft deels ook gewoon bang dat ze pijn gaat hebben. Daardoor hielp dit niet.
@tiwi1969: dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik kan misschien eerst eens kijken of er een osteopaat in de buurt is en zien of dat helpt. En dan later als het probleem nog niet opgelost is misschien naar de kliniek??