Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Borisje schreef:Wat dacht je van jezelf iets meer verdiepen in het lange lijnen, en dán pas aan de slag gaan?
Ik zie 2 meiden die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn, eentje die steeds tegen het hoofd van de ezel aanduwd, de ander die hem tegen zijn kont tiktIk heb echt gedacht, en nu hoop ik dat hij een keer een bok geeft!
Je hangt aan de teugels als hij draaft, je hoort netjes mee te rennen. Daarnaast sta je 20 cm. achter zijn kont, als hij bokt, dan doet dat zeer, je hoort er meer naast te lopen.
Les nemen, is mijn advies.
Neok_Grijsje schreef:Er staat bij het filmpje :
ER KOMT EEN STUKJE DAT WE REDELIJK HANGEN MAAR DAAR WILLEN WE HAAR IN STAP KRIJGEN,.
Neok_Grijsje schreef:by the way, het was de eerste keer, en de slechtste momenten zijn gefilmd.
Het is ook niet helemaal eerlijk, dat we alleen maar afgekraakt worden?
En ik zie nergens iemand die tegen Neok's hoofd aanduwt, hmm...
Neok_Grijsje schreef:Sorry, maar ik wil niet heel veel zeggen.
De eerste keer, wordt er wel heel erg aan het bit getrokken hé?!
Wij doen het Bitloos.
En het blijft een ezel...
Ook lopen bij beide filmpjes de mensen er oko heel dicht achter?
Neok_Grijsje schreef:Aardig joh, iemand wensen dat hij/zij getrapt wordt.
VisibreTeam schreef:Kijk.
Ik snap BEST dat je je aangevallen voelt, maar welkom op bokt.
Mensen geven hier kritiek naar wat ze zien, laat je zoiets zien, krijg je er ook kritiek naar
We geven daarnaast ook tips. Mag je nog blij om zijn ook, betekend dat dit geen reltopic is. Geloof me, dat is écht vervelend voor je ...
En dat is niet RECHT achter, maar naast de achterhand dus buiten trap bereik
Neok_Grijsje schreef:Het klinkt als afkraken...
En Neok doet wél wat als ze iets niet leuk vindt, dat weten we dus echt wel na 4 jaar
Ik snap niet dat je kan zien hoe onze ezel is via een filmpje, maar dat vind ík dus niet kunnen.
Neok_Grijsje schreef:Het klinkt als afkraken...
En Neok doet wél wat als ze iets niet leuk vindt, dat weten we dus echt wel na 4 jaar
Ik snap niet dat je kan zien hoe onze ezel is via een filmpje, maar dat vind ík dus niet kunnen.
Elin_ schreef:VisibreTeam schreef:Kijk.
Ik snap BEST dat je je aangevallen voelt, maar welkom op bokt.
Mensen geven hier kritiek naar wat ze zien, laat je zoiets zien, krijg je er ook kritiek naar
We geven daarnaast ook tips. Mag je nog blij om zijn ook, betekend dat dit geen reltopic is. Geloof me, dat is écht vervelend voor je ...
En dat is niet RECHT achter, maar naast de achterhand dus buiten trap bereik
Hmm ik me herinneren dat jij met negatief comentaar toen wbt cap ed ook niet echt leuk vond,maar dat terzijde.
Iedereen kan best wat liever zijn, Ezel word niet mishandeld.
Ik adviseer net als de rest wel les ,maar gelijk al hard opzeggen dat je hoopt dat het dier trapt..