Junky's laatste topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

freetorun

Junky's laatste topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 23:13

Hoihoi,

Het laatste fototopic over Junky. hij is mij verzorgpony geweest vanaf 2009 tot 2011 en daarna is hij een (klein) jaar van mij geweest, waarna ik m'n verantwoordelijkheid moest nemen en hem door prive omstandigheden moest verkopen. Gelukkig is Junky érg goed terecht gekomen en ik ga hem binnenkort zeker bezoeken!

Junky en ik hebben veel meegemaakt, toen ik begon met hem te verzorgen was hij een klein paardje, net 5 jaar maar hij leek eerder 2. hij was ielig en ontzettend boos op alles en iedereen, niemand mocht in zijn buurt komen en met hem wandelen was niet te doen. Schaafwonden en bijtwonden is wat de eerste maand vooral te vertellen heeft. Ik leerde van hem te luisteren naar het paard, en niet voor elk paard een standaard aanpakmethode te hebben. Ik won zijn vertrouwen en we werden (met up's and down's) de beste maatjes. Hij leefde ontzettend op en al snel was hij een prachtige shetlander, waarbij ik weer een glimlach op m'n gezicht voel komen, want wat ben ik trots op dat kleine zwarte ventje. Hij werd van de "..."pony die iedereen haatte naar een pony waar iedereen me om complimenteerde.

Iniedergeval, leek het me wel leuk de laatste foto's nog even te delen :)

De eerste keer dat ik Junky ontmoette 2009
Afbeelding

Afbeelding
(Helaas heb ik momenteel geen meer foto's van het begin en ga ik meteen over na de laatste paar foto's die ik van de week terug vond. Voor foto's tussendoor kunt u altijd op mijn profiel kijken waar meer topics van Junky staan)

2011
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als laatste m'n vriendje in zomervacht /3
Afbeelding

Bedankt voor het kijken, en ik wil me alvast verontschuldigen voor het slechte Nederlands. Ik heb het afgelopen halfjaar in Frankrijk geleefd (en daar bijna enkel Frans of Engels gepraat) en nu is het aardig lastig weer terug te keren naar de correcte Nederlandse taal, ik doe iniedergeval hard m'n best, want ik ga binnen een paar dagen weer terug naar Nederland.

En een reactie zou erg leuk zijn! :j

Lunaeekie

Re: Junky's laatste topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 09:02

Ah leuk hoor, jammer dat je hem weg moest doen. Maar hij ziet er goed uit

Siskiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 22:42

Wauw, hij ziet er nu echt veel mooier uit! Jammer dat je hem weg moet doen. :(:)

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 13:21

Jammer dat hij weg moest.. :(:)
Maar wel goed opgeknapt, heb je hem! :D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 09:47

Wauw, hij ziet er echt nu super goed uit!
Jammer dat hij weg moet!