lientje, ligt, maar niet op natte grond:(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IloveAnoukje

lientje, ligt, maar niet op natte grond:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 19:35

hallo! :j

ik doe al bijna een jaartje aan vd _/-\o_

lien kan:
flemen
kusje
spagaat
knielen
compliment
rondje draaien
schrapen
gapen
klassieke buiging
klassieke buiging op zweeepcommando :j
eee? nog meer :+ het zijn er zoveel volgens mij was dit het een beetje
wat ze nu ook onder de knie krijgt is liggen op commando!
ze doet het echt al op commando! en ze snapt het echt al
eerst moest ik haar eerst longeren vooordat ze dan ging rollen en liggen maar nu weet ze het commando en nu doet ze het zonder dat ze zweet! alleen een - puntje }:0
lien ligt alleen als de bak droog is zegmaar :')
dus net als nu is het een modderbak! :P
maar dan doet ze het niet.
omdat lien een echte dame is en alleen rolt en ligt als de bak lekker droog is,
nu vraag ik me af: 'kan ik ooit wel zeggen' Lien kan het op commando! want het begin kan ze al zeker!! *\o/* maar ik vind het zo jammer als ze het alleen doet met een droge grond. tips? ;(
x

Nachtlampje

Re: lientje, ligt, maar niet op natte grond:(

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:39

Heel eerlijk.. Mijn paard gaat ook niet vrijwillig liggen op modderige ondergrond. Vind ik eerlijk gezegd ook niet zo gek, paard onder de modder, is toch niet zo fijn (ik heb een kakkerig paard, hij stapt ook met zo'n "iehl" houding langs plasjes en modderige stukjes heen)
Zo erg is het toch niet..

Pleunie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:41

Mijn eerste reactie: Wees blij! Dan hoef je niet te poetsen!(niet grondig)
Maar is het omdat ze 'bang' is voor het water,ze wil niet vies worden of heeft ze gewoon geen zin? :+

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 19:45

Pleunie schreef:
Maar is het omdat ze 'bang' is voor het water,ze wil niet vies worden of heeft ze gewoon geen zin? :+

nou ik denk dat ze wel zin heeft, maar het is een kleine poown dus ze doet echt waar ze zelf zin in heeft en ze is gewoon een dametje die niet vies wil worden dus ik denk dat ze het vies vind :') maar kan ik wel zeggen dat ze liggen kan?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:46

Jauke heeft ook ondergronden waar hij niet op wil liggen, het is een paard, geen robot en dus mag hij ergens iets van vinden. Daarnaast heb ik paardenwelzijn heel hoog in het vaandel staan en kan me dondersgoed indenken dat het ontzettend naar is om in de koude natte modder te gaan liggen. En dus hou ik rekening met mijn paard en vraag het op die ondergrond niet eens. Hij wil het absoluut graag voor me doen en dat wil ik graag zo houden. En dus hou ik rekening met zijn wensen.

Pleunie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:48

IloveAnoukje schreef:
Pleunie schreef:

nou ik denk dat ze wel zin heeft, maar het is een kleine poown dus ze doet echt waar ze zelf zin in heeft en ze is gewoon een dametje die niet vies wil worden dus ik denk dat ze het vies vind :') maar kan ik wel zeggen dat ze liggen kan?

Ze kan wel liggen op commando Als ze zin heeft...
Ik vind dus dat je dat wel kan zeggen ,maar dat is mijn mening...
(Ik ben het eens met het commentaar hierboven)

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 19:49

Amable schreef:
Jauke heeft ook ondergronden waar hij niet op wil liggen, het is een paard, geen robot en dus mag hij ergens iets van vinden. Daarnaast heb ik paardenwelzijn heel hoog in het vaandel staan en kan me dondersgoed indenken dat het ontzettend naar is om in de koude natte modder te gaan liggen. En dus hou ik rekening met mijn paard en vraag het op die ondergrond niet eens. Hij wil het absoluut graag voor me doen en dat wil ik graag zo houden. En dus hou ik rekening met zijn wensen.

waaauw mooi gezegt! okee ik snap het! :j dankje

E_Nalanta

Re: lientje, ligt, maar niet op natte grond:(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 11:18

Ik kan je pony wel begrijpen, die van mij doen dat ook niet zo graag. :Y)