Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MelanieB schreef:Strengophouders bij enkelspan... dat nut snap ik niet zo, de strengen gaan niet zo laag hangen dat je paard erover kan stappen.. met tweespan heb ik het wel uiteraard
VanHuisUit schreef:Bij tweespan maakt het niet zoveel uit, remt ook wel op de disselriemen.
VanHuisUit schreef:Uryanne: disselriemen zitten aan langboom (dus zo aan de wagen) en aan het borsttuig (de ring voorop), gebruik je bij rijden met tweespan.
Viking schreef:Ik men al jaren zonder broek en zelfs af en toe zonder staartriem,mijn wagen heeft supergoeie remmen en die gebruik ik ook goed.Ik heb aan mijn burry strengophouders zitten voor de strengen.
Ik heb zelfs met wedstrijden geen broek bij mij paard aan.
JoyCiej007 schreef:Viking schreef:Ik men al jaren zonder broek en zelfs af en toe zonder staartriem,mijn wagen heeft supergoeie remmen en die gebruik ik ook goed.Ik heb aan mijn burry strengophouders zitten voor de strengen.
Ik heb zelfs met wedstrijden geen broek bij mij paard aan.
Dan heb je ook een zeer degelijke (marathon)wagen met zoals je zelf zegt, supergoeie remmen. Is niet te vergelijken met de remmen op een 2wieler, en al helemaal niet met de remmen die op de sulky cavaletti zitten......... die stellen namelijk geen kl**t voor
uryanne schreef:JoyCiej007 schreef:
Dan heb je ook een zeer degelijke (marathon)wagen met zoals je zelf zegt, supergoeie remmen. Is niet te vergelijken met de remmen op een 2wieler, en al helemaal niet met de remmen die op de sulky cavaletti zitten......... die stellen namelijk geen kl**t voor
En het is discutabel of de remmen op een wagen daarvoor bedoeld zijn
nadita schreef:Oke, een broek dus. Ik ga zoeken of ik een passende broek kan vinden, en anders laat ik de in de te kleine broek een stuk tussen zetten.
Het gaat om het stuk wat achter zijn billen door loopt.