Een tijdje ben ik toen actief bezig geweest, maar merkte dat Sunny het niet leuk vond om dagelijks te doen en toen even wat rustiger aan gedaan. Dit heeft hem goed gedaan want mijn fanatiekeling is weer terug! merk aan hem dat hij steeds meer wil.
Sunny zijn favorite kunstje is de Jambette, hij denkt af en toe dat hij grappig.
We concentreren ons de laatste tijd vooral op de Jambette en Spaanse pas, en als afwisseling af en toe tussendoor de Spagaat, Klassieke Buiging, Targetten en Liggen.
- De Jambette doet hij nu zowel aan de hand als onder het zadel, en hij lijkt hem steeds weer hoger te willen geven.
- Spaanse pas had hij niet zo heel snel door, maar gaat steeds beter. Het afwisselen van het been vind hij nog moeilijk, dit ben ik gaan oefenen om de jambette ook vrij snel achter elkaar te vragen merk dat hij de link wel legt

- Targetten doe ik voornamelijk met een pion, maar ben verschillende targets aan doen (oa blauw krukje omgooien en een doek)
- Spagaat en de Buiging zit nog niet heel veel vordering in, maar doen we ook niet tijdens iedere training.
- Liggen bied Sun aan vanuit het Rollen en zodra hij 1x heeft gerolt dan weet hij 'liggen = eten' dan gaat hij echt 5x rollen

Gisteren is Esme (essie190) met mij mee geweest en heeft wat filmpjes gemaakt. beeld is s'avonds gemaakt in de Binnenrijbaan.
het filmpje:
Commentaar is welkom, wel graag opbouwend dat ik er wat mee kan doen