Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flowerranch schreef:Wendy, je hebt pb.
Nog even onderzoekverantwoording: We zijn aan het onderzoeken of er animo is voor zo'n stal. Mijn vriend studeert nog diergeneeskunde en als hij straks afstudeert zouden we in deze richting iets willen beginnen. Het is dus echt bedoelt voor onszelf om te kijken wat mensen verwachten etc. en ook waar we dit eventueel gaan beginnen (ik ben NL, mijn vriend BE).
Bedankt voor degene die de enquête hebben ingevuld! Ik heb al verzoeken gehad om te laten weten hoe het onderzoek is verlopen, wie dat ook wenst kan even een pb sturen. We brengen jullie dan op de hoogte zodra het onderzoek is afgelopen.
Laraax schreef:Ik heb m ook ingevuld, en ik denk zelf dat iets een NH stal maakt als daar het meerendeel aan NH doet of intresses hebben(meerdere stallen waar ik aan NH doe/heb gedaan werd er heel neerbuigend over gedaan ''ga je weer houtje toutje kloten?'' )
Waar de omgang met paarden daar ook naar is, en waar de huisversting natuurlijk is. Dan hoeft het niet perse 24/7 buiten, als er maar een paddock is en een weiland waar niet een standaard maar iets in de richting/idee van paddockparadise.
Ik ben niet van mening dat als de stal-eigenaar ergens les in geeft dit meteen de stal maaktIk zou een optie tot les van stal uit een pré vinden, maar een eigen instructeur/instructrice moet ook mogenlijkheid toe zijn..