Wow Tamara, kleine meisjes worden snel groot zeg. Ziet er hartstikke leuk uit hoor!!
De tijd staat inderdaad niet stil. En met 3,5 al een hele flinke meid. Hoe is het bij jullie?
Renate1970
Geplaatst: 27-02-12 01:00
Hier gaat het naar omstandigheden goed, het ponybestand is uitgebreid met een 2 jarige merrie, dus nog even wachten en dan kan ik ook weer aan de gang. De oudjes worden nog lekker onder het zadel gereden en staan af en toe nog voor de wagen. Je hebt dus een enthousiaste opvolgster gekregen , leuk dat ze als zo lekker bezig is. Verder nog wedstrijd ambities voor dit jaar aan jullie kant?
janouk
Geplaatst: 27-02-12 08:11
Nog even en Dewi crosst Mamma voorbij in het parcours.
(een roze cap passend bij de roze kaplaarzen zou toch wel een vereiste zijn bij ons op stal )
Het ziet er knap uit dat ze de pony's al lekker alleen kan rondsturen. Maar ik vind het toch enigszins vreemd dat er normaal over een ontbrekende zweep gevallen wordt bij volwassenen die mennen en daar nu met geen woord over gerept wordt. Vind je het niet een beetje eng om je dochter alleen op de bok te zetten? Ik zou er niet aan moeten denken als ze ergens van schrikken en aan de kletter gaan. Hoe braaf de pony's mss ook wel zijn.
Wel geweldig leuk dat je dochter al op jonge leeftijd lekker met pony's bezig kan zijn. Spelenderwijs leren ze toch het snelst.
jeetje ik vind dit er ook echt onverantwoord uit zien. Zou het zelf nooit doen. Maar dat vond ik bij het vorige topic ook al.. Gewoon een goede cap, bodyprotector kopen en lekker samen op de bok zitten
Wel leuke pony's heb je!
Kajanus
Geplaatst: 27-02-12 21:59
Dit kan echt niet, schandalig gewoon straks gaan die wild uitziende pony's ervandoor en ligt het kind op de grond... maar wat fijn dat ze er zoveel plezier in heeft
pakt alvast de cola en chips
Born2BCrazy
Geplaatst: 27-02-12 23:14
Je rende er natuurlijk achteraan, alleen was je er voor de foto even afgeknipt!
Geen enkele moeder zou haar kind zulke gevaarlijke toeren laten uithalen. Straks heeft ze nog plezier!
Omdat er een aantal mensen kritische vragen stellen zijn dat meteen moraalridders? Je pony's zijn vast heel braaf en je dochter heeft er duidelijk plezier in, maar mijn manier zou het niet zijn
JoyCiej007
Geplaatst: 27-02-12 23:42
Nouja, ik ging/ga er wel vanuit dat Tamara wel bepaalde 'maatregelen' heeft genomen, net als in het vorige topic... en/of dat er wat met de foto's is geknutseld. ehm, toch?
Tamara, Wat super sgattig zo dat je dochter lekker kan rondsturen!! Waar hebben ze binnenkort wedstrijd? Mocht ik in de buurt zijn lijkt mij dit super sgattig om te zien!
Nils_010
Geplaatst: 28-02-12 01:02
JoyCiej007 schreef:
Nouja, ik ging/ga er wel vanuit dat Tamara wel bepaalde 'maatregelen' heeft genomen, net als in het vorige topic... en/of dat er wat met de foto's is geknutseld. ehm, toch?
zou het net als de vorige keer? Nouja hou dan ook het ziet er super knap uit.
pakt nog wat cola en ships
Manda
Geplaatst: 28-02-12 09:29
Wat leuk!!!
Mijn dochtertje is 4 jaar en wil ook zo graag mennen, maar van mij moet ze wel altijd een capje op ja en ze mag nog niet alleen mennen. Maar ze kan mijn 3,5 jarige hengst ook zo prachtig rondsturen
echt geweldig leuk!!heel veel menplezier gewenst zo samen, maar dat zal wel goed komen! hoop dat ons meisje over 3 jaar zo rond wil sturen, zou ik echt geweldig vinden, de pony's staan in ieder geval al klaar..erg hé
Heel leuk dat ze er plezier in heeft, maar ook mijn voorkeur heeft het op deze manier niet.
Ook al zijn de ponies lief en klein en rustig, een ongeluk zit in een klein hoekje. Waarom niet even een cap op zetten voor de zekerheid, dat maakt het er voor je dochter vast niet minder leuk op
Born2BCrazy
Geplaatst: 28-02-12 19:58
JoyCiej007 schreef:
Kajanus schreef:
Born dan heb je het vorige topic zeker nog niet gezien het is echt schandelijk!!