Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jessix schreef:Het is vooral een mooie methode om verschillende horseman aan het werk te zien. Het leuke vond ik dan ook dat Pat Parelli zijn paard na afloop heeft gekocht en dat Troubadour nu regelmatig te zien is met Pat in verschillende savvy video's.
Cassidy schreef:Jessix schreef:Het is vooral een mooie methode om verschillende horseman aan het werk te zien. Het leuke vond ik dan ook dat Pat Parelli zijn paard na afloop heeft gekocht en dat Troubadour nu regelmatig te zien is met Pat in verschillende savvy video's.
Dat vond ik ook zo mooi. Tegenvaller vind ik dan weer dat het paard nu te koop staat (of inmiddels al verkocht is?) en dat hij een andere opvolger voor Magic heeft gevonden. Maar goed, de match qua horsenality moet er zijn, helemaal als je een dergelijk paard meeneemt naar shows en clinics.
Ik denk haast dat er geen spraken is van verkoop.. Maar ik ken natuurlijk niet alle bronnen, dus spreek je hierin niet tegen.Citaat:Troubadour is progressing by leaps and bounds on the ground. He is balancing on the teeter-totter, standing on the pedestal with all 4 feet, weaving through the cones and even starting to do half-jumps over the barrels! Who's coming to Road to the Horse to see him?
Citaat:Berin Macfarlane was at Atwood Ranch last week and got to see Magic. He said she is doing great. I am very happy about that. Thank you team Atwood Quarter Horses for taking such good care of my girl!
Arabesk schreef:Hmmm competitie......... is zelden in het belang vh welzijn vh paard...
Aprils_joke schreef:Arabesk schreef:Hmmm competitie......... is zelden in het belang vh welzijn vh paard...
miep toch niet altijd zo . ik kan geen reactie lezen of er staat weer eens iets negatiefs.
sorry normaal negeer ik je altijd maar nu heb ik er genoeg van....
ontopic . wat een onzettend leuk idee ,. ik hoop dat het lukt
en natuurlijk wordt hier het paard niet de dupe van , want het juist de bedoeling om te laten zien hoe je een paard op een vriendelijke manier zover krijg dat je erop mag stappen
ikke schreef:Jessix schreef:@ Ikke, vandaar dat ze er ook 2 dagen over mogen doen.
Toe maar, het wordt al minder. In de openingspost wordt nog over drie dagen gesproken.
Hoe wil je een traject waar een verstandige en verantwoordelijke prof minimaal een maand voor nodig heeft, in drie dagen afraffelen?
Jessix schreef:ikke schreef:Toe maar, het wordt al minder. In de openingspost wordt nog over drie dagen gesproken.
Hoe wil je een traject waar een verstandige en verantwoordelijke prof minimaal een maand voor nodig heeft, in drie dagen afraffelen?
Blijkbaar kunnen hun dat wel.En nog eens goed ook!
*edit, het is inderdaad van 9 tot 11 maart, dus 3 dagen.