Enorm gaaf paard heb je daar! 
Ik zie vooral een stukje onduidelijkheid nog in jouw commando's. Bijvoorbeeld het nee schudden en flehmen gooit hij enorm door elkaar. De commando's lijken ook veel op elkaar. De plek waar je staat kan al een enorm verschil maken. Bijvoorbeeld als je er voor staat kun je met je hand naar de zijkant voor het nee schudden en met je hand omhoog voor het flemen. Geeft je weer meer ruimte om oefeningen aan te leren 
De jambette zo op dat commando... Vraagje, heb je daar geen last van dat hij het per ongeluk uitvoert en ben je van plan om het uit te breiden naar spaanse pas? Want dan zou ik persoonlijk voor een duidelijk zweepcommando kiezen. Maakt het voor het paard ook weer duidelijker 
Hij volgt wel heel goed het snoepje bij het buigen maar hij heeft niet genoeg ruimte om verder te zakken en heeft een lichte knik in zijn knieeen. Probeer eens de spagaat aan te leren, daardoor krijgt een paard meer ruimte in zijn lijf om daadwerkelijk het compliment en de buiging te kunnen maken. Als je je hand daarbij op de singelplek legt en constante tegendruk geeft zul je zien dat hij als vanzelf langzaam verder gaat zakken in de schoft inplaats van in zijn knieeen.
Ik hoop dat je wat aan mn tips hebt