[AR] Zelf bokkussens maken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Zelf bokkussens maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:58

Ik wil de bokkussens op mijn tweewieler vervangen. Heb een offerte opgevraagd maar dat kwam net zo duur als de halve tweewieler dus ik kan ze beter zelf maken denk ik van Skai. Wie heeft dat ook wel eens gedaan, wat heb je nodig? Schuimrubber, plankje hout, skai en dan van die popnagels om het vast te maken of wil bijv. nieten of lijmen ook?

En waar bestelden jullie het Skai?

Afbeelding

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 14:04

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar bijna alles wat je nodig hebt (skai, popnagels, schuimrubber) is op de markt in Roosendaal te koop bij een zaak voor meubelstoffering. Of als je het met nieten wilt doen, die kun je in de meeste bouwmarkten vinden.

Of je besteld het online. Ik heb hier bv de kussens plus stof voor onze boot besteld. Prima service!

EdwinStok73

Re: Zelf bokkussens maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 16:41

PB mij maar even met wat je precies wil.
Wij hebben redelijk scherpe tarieven voor het bekleden van bokkussen, en alle andere bekledingen op wagens. Je kunt ook bij ons ook nog kiezen in kleuren en met of zonder stiksels, sierranden etc.

Er is bij ons niet snel iets niet mogelijk.

Ik hoor wel als je interesse hebt.
Groetjes
Edwin

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:08

Ik zal eens voor je kijken of ik nog wat foto's kan opzoeken van een wagen die ik een tijdje van iemand heb mogen lenen, paar jaren terug. Was een recreatiewagen met houten bankje, waar ze zelf een verhoogd bokkussen op hebben gemaakt. Idd dmv hout en dat dan lekker dik met schuimrubber en skai bekleden. Zat heerlijk!

Moet alleen even goed zoeken tussen alle foto's, ik weet dát ik er foto's van heb gemaakt, mocht ik ooit zelf zoiets willen fabriceren (al ben ik inmiddels al een tijdje in bezit van een marathonwagen met een erg luxe bokkussen) maar 't is dus al weer een aantal jaartjes geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 18:20

Ik had hier helemaal niet meer gekeken. Als je wil joycie graag en Edwin je krijgt binnenkort een pb.