Delano zijn kunstjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Delano zijn kunstjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 20:59

Naar aanleiding van dit topic:
[GVL] Hoe nu verder met jonge pony

Ik heb er een tijdje niets meer mee gedaan, tot ik op een zonnige dag eens zin had om hem op de film te zetten

Let wel hij moet nog 2 worden dus commentaar daarop aangepast. Het is niet mijn bedoeling om het wekelijks of dagelijks te doen. Dit is ontstaan uit een paar kwartiertjes en verder gaat hij voornamelijk mee uit wandelen of als handpaard.
Ik wil hem niet overbelasten en toch lekker met hem bezig zijn in de tijdjes dat hij niet met zijn vriendjes in de wei/paddock loopt.

Joey

Re: Delano zijn kunstjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:44

Leuk! :D Maar misschien is het handig om de jambette's en achterbenen optillen op aanraakcommando zetten. Voordat je het weet loop je achter/voor je paard en krijg je een trap. En dat wil je niet _O-

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 18:50

Ik wilde achtervoetjes ook al niet meer trainen, het was handig voor de hoefsmid maar nu geeft hij ze toch wel braaf.

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 22:57

Ziet er al erg leuk uit, mooie pony heb je! :) Ik zou niet te veel met "aanwijs-commando's" doen, als je er een keertje langs loopt en je krijg een hoef tegen je knie kan dit behoorlijk pijn doen. Ik zou eerder het been aanraken :j Zelfde geld voor de achterbenen.