Druk op het ' AAN' knopje en hij doet het!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nadine_yvana

Druk op het ' AAN' knopje en hij doet het!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 22:24

Gistermiddag heb ik even een filmpje gemaakt van mijn 11 jarige Konik ruin Pumbaa die zijn spaanse pas nu steeds beter onder de knie krijgt. Hij was voor zijn doen erg enthousiast en dit vond ik natuurlijk super, aangezien meneer niet altijd zin heeft, dus even een filmpje opgenomen met de telefoon (helaas niet van duidelijke kwaliteit vanwege schemering en sneeuw en telefoon Samsung :+ ). Ik heb het halstertouw er nog aan zodat hij zn hoofd niet te ver in de lucht gooit en zijn rug weg gaat drukken. Wij zijn nog in de oefenfase, maar ik heb het commando tot nu toe opgebouwd tot een aanraking op de borst ipv steeds de beentjes aan te raken en dit gaat al erg goed. Het uiteindelijke doel is om straks naast hem te lopen en de pas te vragen, maar dit vind hij nu nog erg moeilijk. Als je goed naar het fimpje kijkt lijkt het net alsof ik met de zweep op een 'denkbeeldig' knopje druk waardoor Pumbaa zo gaat lopen, haha _O-
Een reactie zou leuk zijn :D
Enjoy! :wave:

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 08:04

wauw ik vind die spaanse pas echt heel goed :j Je loop er ook wel voldoende ver weg van. Zo'n schop is aardig pijnlijk! :+ *geloof me maar*

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 08:23

iloveyellow schreef:
wauw ik vind die spaanse pas echt heel goed :j Je loop er ook wel voldoende ver weg van. Zo'n schop is aardig pijnlijk! :+ *geloof me maar*

En behoorlijke blauwe plekken kun je krijgen he? :j
Ik vind Pumba leuk,en wat doet hij het goed zeg!

Nista_RX

Re: Druk op het ' AAN' knopje en hij doet het!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 08:25

Ziet er al netjes uit! :D Toch raad ik je aan er eerder naast te lopen dan er voor... blauwe knieën kunnen pijn doen :j

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 18:14

Wow supernetjes! Spaanse pas is echt heel mooi uitgevoerd! :D Ik zie het probleem van ervoor lopen niet, als je goed afstand houd is niets aan de hand! Doe ik ook! :))

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 22:59

Oh dankjewel voor jullie leuke reacties allemaal! :D