JoyCiej007 schreef:Tsja......... belangrijkste is natuurlijk de reden waarom ze dit doet. En met deze info kan dat volgens mij moeilijk gezegd worden.
Kan je geen camera op een statief of iets zetten, en het longeren op die manier filmen? Of door iemand anders laten filmen? Ik ben nl. wel erg benieuwd. Alleen op deze manier is het natuurlijk lastig te beoordelen.
- Kan idd zijn dat ze weinig conditie heeft, en dat ook die vacht nog eens in de weg zit
- Op (ongelijke) bevroren grond is het ook nog eens erg moeilijk lopen, dan lopen ze bij mij ook niet graag
- Misschien snapt ze de bedoeling wel niet?
- Of jij longeert niet op de correcte manier? (onbewust). Longeren is moeilijker dan het lijkt
- Of er is wellicht iets medisch aan de hand?
Kortom, kan van alles zijn.....
Ik TEM trouwens even, aangezien je op het subforum over longeren vast meer bruikbare antwoorden zal krijgen dan hier.
Ik zelf heb geen camera dus dat wordt het niet
. Kan iemand anders wel eens vragen maar vaak hebben die ook geen tijd
.
Ik denk zelf dat het optie 1 enof 2 kunnen zijn.
Bij de vorige eigenaresse werd ze ook gelongeerd dus ik vraag niks nieuws van haar.
En of ik op de juiste manier longeer of iets fouts doe? Geen idee.
Ik geef haar duidelijke stemcommando's en vraag geen moeilijke dingen die ze nog niet kent.
Vooral nu ze niet echt lekker wil door draven sta ik met mijn lichaam naar haar achterhand.
Dus op afstand soort van achter haar. Beetje met een ''opjjut'' lichaamshoudig om haar te motiveren zeg maar.
Medisch is kleine kans, week geleden was de DA er nog en heeft haar onderzocht.
Hij heeft niks gevonden en was gewoon gezond.