Wij zijn van plan om een ringsteek/ringrijd wedstrijd te organiseren met ons dorpsfeest. Nu ben ik op zoek naar verenigingen in friesland. Weet iemand een vereniging? Het mag aangespannen zijn en ook onder het zadel. Mag ook per pb. Alvast bedankt.
Hoe en wat weet ik nog niet precies. Ben nu voornamelijk aan het orienteren wat er mogelijk is en of er verenigingen zijn die een wedstrijd bij ons wil houden. Het is dan vlakbij leeuwarden.
ik doe regelmatig mee met ringrijderijen en dat gaat dan via de friese aanspanning, die houden een 10 tal wedstrjden in friesland, met aan het einde van het seizoen een kamioenschap. deze vereniging organiseert dan de hele avond met behulp van het dorp waar het gehouden word. als je wilt kan ik je wel helpen aan een telefoonnummer van 1 van hun.
Ringsteken in Vlissingen met paarden onder het zadel??
Peetstap
Geplaatst: 09-02-12 21:50
ashley1 schreef:
Ringsteken in Vlissingen met paarden onder het zadel??
ja sorry het kwartje valt:
ONDER zadel scheelt ene letter: Z
ashley1
Geplaatst: 12-02-12 11:10
Haha ik dacht ook al ' da kan nie' haha Zonder zadel is dat inderdaad (en zo hoort het ook hihi)
Westerntrail
Geplaatst: 24-02-12 15:04
Oke leuk mathilde, in Winsum, en onder het zadel, want dan ben ik van de partij.
magriet
Geplaatst: 24-02-12 15:07
Ik heb ook wel eens eena dvertentie in de krant gezien waarin deelnemers werden gevraagd. Dan heb je wel zelf ringen en ringhouders nodig. Dat laatste kun je redelijk gemakkelijk zelf maken.