Nu lopen mijn pony's regelmatig voor de kar in verschillende opstelling en nu leek het me leuk om dat ook voor de slee te gaan doen

Vorig jaar heb ik al tweespan geprobeerd, maar dit keer zijn we nog wat verder gegaan.
Het valt misschien op dat er 1 pony niet is geschoren, dat komt omdat ze eigenlijk bijna nooit voor de kar loopt, maar meestal gewoon rustig onder het zadel loopt (ze moet rustig aan doen omdat ze een soort astma heeft, daarom loopt ze soms ook niet even hard mee, omdat de andere twee graag harder willen).
Dit is niet zo heel intensief, dus vind ik het niet nodig haar te scheren. De andere 2 lopen erg intensief voor de wagen (en ook wedstrijden), en daarom zijn zij wel geschoren.
Deesie is de ongeschoren en 22 jaar, Dina is haar halfzus (die loopt meestal voorop) en is ook 22, Kassandra is de dochter van Deesie en is 16 jaar (met de witte manen).
We beginnen met tandem
Opstartproblemen

Drafje

Toen wat harder

(ja hier trekt Dina aan het borststuk van Kas, dat hoort eigenlijk niet, maar van mijn tuig kloppen de verhoudingen ook niet helemaal)

Toen naar randem:

Klavertje-3 lukt ook

Misschien was ze al gespot, nog even Floortje