Het showseizoen komt nu langzaamaan toch weer dichter en dichterbij...
Dus het is flink puntjes op de i zetten en wat oefeningen afronden

Gaat érg lekker momenteel, Silke heeft enorm veel motivatie en doet super haar best

Heb ook wat leuke nieuwe dingen verzonnen en wat oefeningen uitgebreid

Jas uittrekken: eerst geef ik Silke de ene mouw en dan trekt ze de helft van mn jas uit, dan de andere en dan gooit ze de jas op de grond.
Daarna gooi ik de jas over Silke en gooit ze hem van haar rug af

Handdoek vasthouden tijdens het steigeren. Werkt nog niet helemaal, Silke vind het leuker om hem op het hoogste punt weg te gooien

Klassieke buiging. Begint ze nu eindelijk goed door te krijgen, dit is op handcommando, ik ga nu gauw nog even naar zweepcommando toewerken

Spaanse pas. Vind ze nog steedst moeilijk om haar achterbenen mee te nemen, begint nu EINDELIJK na 4 jaar langzaam te komen

Dit blijft ze gewoon goed kunnen

En mn steigerpirouette

Daarnaast zitten mn showoefeningen voor dit seizoen zoals koothappen, rondjes om mij heen draaien, rondje van me af draaien, meerennen, samen rondjes draaien, jambettes en lopend steigeren er ook steedst beter in

Zit zelf te denken om haar achter me te leren steigeren op een klein handgebaar en dat als ik dan omkijk dat ze gauw land en doet alsof er niets is gebeurd. Wanneer als ik vervolgens weer omdraai dat ze weer omhoog komt

(ik weet al op wat voor commando dit komt en Silke is en blijft een showpony getraind voor shows. Dus bij haar MOET het op mini commando's komen

ALs iemand trouwens nog wat leuke show ideetjes heeft? ALTIJD welkom