Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annemiek89 schreef:het kan zijn dat het je gewoon irriteert.
Gewoon een poosje niet meer doen en kijken of het dan weg blijft.
Mocht je het wel weer doen en het komt weer terug dan ligt het aan jou mischien allergie ofzo?
heb ik met sommige dingen ook.
winia4ever schreef:Niet te vaak doen, of even van plek wisselen, ene keer links, en dan weer rechts, dan op je voorhoofd!..
Zo dat ze niet de heletijd 1 plek raakt,..
Ook dit natuurlijk niet te fanatiek doen, anders heb je 3 plekken op je gezicht..
xTesske schreef:Annemiek89 schreef:het kan zijn dat het je gewoon irriteert.
Gewoon een poosje niet meer doen en kijken of het dan weg blijft.
Mocht je het wel weer doen en het komt weer terug dan ligt het aan jou mischien allergie ofzo?
heb ik met sommige dingen ook.
Oke zal het 'proberen' sinds ze het kusje kent wilt ze er niet meer mee ophouden haha.
RGBrink schreef:ja ik! ik ben ontzettend allergisch voor appel.. dus als mijn paard appel eet (als VD beloning) en mij zou zoenen, krijg ik brandblaren (ja echt..) het jeukt ontzettend, mn wang zwelt iets op en wordt rood, warm en geeft een branderig gevoel..
xTesske schreef:RGBrink schreef:ja ik! ik ben ontzettend allergisch voor appel.. dus als mijn paard appel eet (als VD beloning) en mij zou zoenen, krijg ik brandblaren (ja echt..) het jeukt ontzettend, mn wang zwelt iets op en wordt rood, warm en geeft een branderig gevoel..
zo erg heb ik het gelukkig niet. Dat lijkt me wel lastig zeg