wie o wie heeft hier ervaring mee zijn ze normalite prijzig of niet kan er een van iemand overnemen. maar wil weten of ze nog gemaakt worden en wat nieuwwaarde ongeveer is zal aan mij liggen maar op google kom ik niet ver gr Mariska
jos23
Geplaatst: 25-01-12 00:11
goede avond zapo wagens worden hellaas niet meer gemaakt dat is nu ecc wagens de dealer zit ergens in duitsland denk als je ecc wagens op google intikt dat je veder komt wij hebben al 6 jaar een zapo wagen en hebben er super veel schik mee lekker licht geicht enkelsp[an wagen onder delen zijn nog gewoon verkrijg baar
Deze worden nog steeds verkocht door zapo in ommeren Zij kunnen je ook helpen met onderhoud of onderdelen
ik heb een tweedehands marathon/recreatiewagen. Eigenlijk nooit problemen mee. Super goed geveerd en heel licht. Loopt ook lekker licht en draait goed.
Hoi thanks maaike op deze site kwam ik ook gisteren alleen is me vraag nog hoe ik nu naar de maat van paard en wagen moet kijken heb gevoel dat hij erg klein is voor ons paard stom he banden maat een idee of niet gr maris
mijn wagen is voor het mooie iets laag voor ons paard. De bok is iets te laag eigenlijk, de rest is prima. Ik kan wel over m'n paard heen kijken.
misschien kan je een foto posten van je paard en de wagen die je op het oog hebt? er zitten nogal wat kenners hier Wij hebben 21 inch wielen, volgens mij
kiddokids
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-12 18:47
wat voor paard heb jij toevallig een foto van je wagen
m''n paard is ook cobmaat, dus dat scheelt de helft
het bevalt prima. alleen als ik een groter paard zou kopen zou ik een andere wagen nodig hebben. Het zijn niet alleen de wielen, de bok is nogal laag. Zodoende blijft het zwaartepunt laag. Er kunnen ook geen lange mensen op zitten, zit je met je knieën in je nek...