[AR] Hey meiden,

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bren

Hey meiden,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 10:08

Hier ben ik ook weer, ik kwam hier altijd praten over mijn paard lex.
Maar nadat ik in mn zwangerschap bekkeninstabiliteit heb gekregen moest ik hem met pijn in mn hart verkopen.omdat ik het gewoon niet meer redde om 5 dagen in de week met m aan de gang tegaan dat trok mijn lijf niet meer.
Ik heb met lex altijd gemend en onder t zadel gereden.wel bleef ik mijn werk doen met paarden namelijk huifbedrijden, in Barsingerhorn.hartstikke leuk en dank baar werk en toch nog met paarden aan de gang.ik moest de frequentie wel terug schroeven dat ik daar mende en ben toen in het bestuur van die club terecht gekomen.dus wat minder met de paarden.maar ik miste het verschrikkelijk en na 2 jaar gaat t met mn lijf weer zo redelijk dat ik voorzichtig weer ben begonnen met mennen met de ponys van de vereniging.ik ben nu zelfs bezig voor mn koetsiersbewijs en ben op maandagavond an het menlessen hartstikke leuk.nu werd ik ook gevraagd om vanmiddag te groomen bij een tandemspan raak weer stteds meer in t wereldje verzeild helemaal leuk!

hafjelinger

Re: Hey meiden,

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:11

Fijn dat je het mennen zo leuk vind! :) Veel succes nog!

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:14

veel plezier verder!!

ga je er ook mee op concours straks??

bren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 12:31

thanks meiden!
Ja wil met de fjord marathonnen gaan rijden.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:04

Leuk hoor!

Gaat het dan niet weer kriebelen voor zelf een (men) pony?
Lia geeft de cursus he? Ik zou graag straks met het 2span mee willen doen, maar zoek nog een geschikte leen wagen (kunnen niet voldoende mensen op mijn wagen).

bren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 14:12

Ja eigenlijk wel hoor dennis maar eerst maar even met de "leen" fjord aan de gang, die kan ik ook pakken wanneer ik wil.hebben dr 7 in totaal dus voorlopig nog uitdaging genoeg.
Ja klopt lia geeft de cursus die komt natuurlijk ook uit jou buurt hihi, heb maandag avond weer les van haar.
Hebben eind maart examen gaan daarna meteen door voor twee span erg leuk!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:50

Ik heb les van Lia. Heb via haar van de zomer m'n koetsiersbewijs enkelspan in Franker gehaald (ze gaf daar de cursus en voor het enkelspan heb ik bij het examen aangesloten).
Heb een heel braaf 2span staan, maar geen wagen, dus moet nog maar ff kijken of het gaat lukken om met de 2span cursus mee te doen.

bren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 15:05

haha dat is grappig zeg dat je ook les hebt van lia!
wij zijn het koetsiersbewijs aan het halen voor stichtingDupla ken je vast ook wel?
hebben iedere zaterdagmorgen les.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:54