Moreno had elke x met me willen spelen, maar omdat ik niet kon staan was dit een beetje raar voor hem.
Gisteren ging ik dus gelijk maar weer wat spelletjes met hem doen en ik wilde Mor al heel lang leren steigeren op commando.
Had alleen geen idee hoe ik dit in vredesnaam moest gaan doen!
Gisteren maakte hij per ongeluk een huppeltje bij het spelen. Hij stond me heel schuldig aan te kijken omdat hij bang was dat hij iets te enthousiast werd.
In plaats van afkeuren heb ik het geprezen en daar werd hij zo gelukkig en enthousiast van, dat hij nog een paar keer huppelde.
Elke keer heb ik geprobeert om het commando; UP erbij te gebruiken en een beweging. Dit lukte!
Dit is nu de tweede dag dat ik het oefen, dus perfectie is natuurlijk ver te zoeken

Hij doet het nog wel eens als hij de hulp half begrijpt of wanneer ik een tijdje niets zeg. Dan wil hij ook een stukje wortel dus dan probeert ie maar gewoon, hihi.
Hij is super voorzichtig, neemt netjes afstand voordat hij het doet, dus ik ben helemaal trots op mijn poown

Moreno is een ruin ( Hackney x Fries x Fjord ), die ik al heb vanaf dat hij 2 is. Hij is nu gisteren 8 jaar oud geworden

FOTOS!
PAS

Ik was rondjes aan het rennen en hij draaide om met zijn nieuwe kunstje!

Beetje foute timing, maar PAS!

Liggen zit er ook al een beetje in. Probeer er een commando van te maken als hij rolt.

Lief is ie he

Ik heb mezelf eraf geknipt.

Nog een keer geknipt.

Pas links is nog een beetje moeilijk dus die moet ik af en toe nog helpen.