Hoi allemaal!
Bedankt voor jullie reacties en de uitgebreidde foto's! De vraag wat ik wil gaan doen komt steeds voorbij, dus hier nog wat extra info: mijn paard (1.60) wordt deze zomer 4 jaar en is al beleerd voor de koets. Ik wil recreatief met hem gaan mennen en dan voornamelijk over de weg en ook onverhard, omdat er hier veel brede graspaden zijn waar je overheen kunt. Ik heb begrepen dat luchtbanden meer vering geven, en dat marathonwagens meestal luchtbanden hebben, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de vering op de assen zelf. Ik wil graag eens wat mensen mee kunnen nemen, bijvoorbeeld 2 of 3, die dan een beetje comfy kunnen zitten. Er hoeven er geen 6 op te kunnen, want paard moet het ook nog kunnen trekken natuurlijk. Als ik er eventueel tweespan voor zou kunnen zetten zou dat een pré zijn, maar is geen must. Qua prijs, <1500 euro.
Uit de foto's maak ik op dat ik meer een recreatie of combi zoek en niet een echte marathon. De wedstrijdambitie is er bij mij nog niet hoor, eerst maar eens goed leren mennen. De wagen van Keona vind ik er gaaf uitzien, en lijkt me ook vrij compact. Als iemand nog iets te koop weet te staan, PB-en mag