[AR] Meninstructeur dressuurtraining zuid holland gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Omar

Meninstructeur dressuurtraining zuid holland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 19:22

Hallo allemaal,

Deze vraag zal waarschijnlijk al veel vaker zijn gesteld. Maar na een tijdje het internet te hebben afgezocht zonder resultaat vraag ik jullie hulp.

Ik ben in het bezit van een 5 jarige welsh cob ruin, waarmee ik in de toekomst wedstrijden wil rijden. Twee jaar geleden is hij beleerd voor de wagen en tot nog toe heb ik recreatief gereden, maar wil nu wat meer dressuur matig trainen en kan daarbij wel wat hulp gebruiken.
Zelf ben ik in het bezit van het koetsiersbewijs enkelspan, tweespan en lang-span, maar tijdens die opleiding word er weinig dressuurmatig gereden.

Ik ben op dit moment niet in staat om me bij een vereniging aan te melden, omdat ik dat met vervoer niet red. Ik sta echter wel op een stal in Hazerswoude waar er voldoende mogelijkheid en ruimte is om een instructeur te laten komen voor instructie.

Ik ben dus op zoek naar een instructeur die naar stal kan komen en mij verder kan helpen met de dressuur voor de wagen, iemand met veel geduld en gevoel, geen trek en pluk werk.

Kunnen jullie mij helpen in mijn zoektocht?

Alvast bedankt,
groetjes Maartje

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:54

Ik kan je niet echt helpen, mijn ervaring is dat er weinig goede meninstructeurs zijn, ik heb ze bij mij in de buurt in ieder geval nog niet gevonden. Degene die mij onder het zadel altijd les gaf geeft me nu dressuurles met de wagen. Zij heeft geen verstand van mennen maar ik weet hoe het mennen werkt en ik snap wat ze bedoelt als zij iets aangeeft. Mijn dressuur is sindsdien erg verbeterd en we vinden het allebei ontzettend leuk. Misschien is het voor jou ook een idee?

L_Rivaldo

Re: Meninstructeur dressuurtraining zuid holland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:28

Ik weet iemand die in zuid holland les geeft en daar meerdere diploma's voor gehaald heeft. Ik weet alleen niet of het de regio is waar jij zit. Ik kan het voor je navragen als je wilt.

Omar

Re: Meninstructeur dressuurtraining zuid holland gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-12 23:49

Als je dit zou kunnen navragen, heel graag!
Groetjes, Maartje

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 08:40

Zit Edwin van de Graaf niet in jouw buurt, heeft veel internationale ervaring en een stal in zuid-holland.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 09:09

Edwin v/d Graaff zit wat lager in ZH volgens mij?
geeft wel in de buurt van Leiden ook lessen dacht ik.

Bij ons op de vereniging (Noordwijkerhout) geven Fanny v/d Burg (klasse 3 enkelspan pony) en Wim Warmenhoven (klasse 4 enkelspan paard) lessen, zij geven ook privelessen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:54

Normaal zou dit topic verplaatst worden naar EA - GZ diensten, maar aangezien we tegenwoordig de Bokt Markt hebben, wordt hier een slotje geplaatst.