Leuke oefening/afwisseling || Chase the tiger

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

iloveyellow

Leuke oefening/afwisseling || Chase the tiger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 19:54

Vandaag heb ik met yellow, Chase the tiger gedaan! :D Voor het eerst ik had wat opgezocht op google en kwam al gauw bij een filmpje op YT. Daarna zelf geprobeerd met yellow puur als een leuke afwisseling en haar een beetje bezig te houden met dit slecht weer!

Yellow vond het heel erg leuk in het begin nog wat verlegen tegen het zakje, maar al gauw had ze het eerste zakje al afgerast! :j Bij het 2e zakje ging het al een stuk beter! Ze begon hem echt op te pakken en aan te raken, omdat ze wist dat dat de bedoeling was! Yellow had na al die rare sprongen en uitslovingen wel de pap op en ik vroeg me nou eigenlijk af, 'hoe vaak mag je dit doen'. :+

Het vergde best veel energie voor yellow, maar dat wou ze ook zelf! Is dit iets dat je elke dag mag herhalen of één keer in de zoveel weken!? Ik heb het jammer genoeg niet gefilmd, hopelijk de volgende keer, het ziet er zo leuk uit! =D

Iemand hier verder ervaring mee of tips voor me?

Captain

Re: Leuke oefening/afwisseling || Chase the tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 21:40

Ik doe het zelf twee keer in de maand ongeveer.. Maar dat is gewoon omdat ik met Menno enorm veel moet afwisselen. :)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 22:03

Ik denk dat je het gewoon kunt doen wanneer je zin hebt hoor :P
niet elke dag en te lang achter elkaar, moet leuk blijven ;)

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 22:52

Oke, bedankt! Ja ik wist het niet zeker en ik wil het ook niet dagelijks gaan doen! ;) Ik heb met yellow ook wel afwisseling nodig anders merk je echt dat ze het saai vind! :')

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 23:00

hoe zorg je dat ze dat zakje interressant genoeg vinden, om het te willen pakken?

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 14:44

@ReadTheRulez - Nou Yellow vind zakje sws heel erg interresant, maar eerst liet ik haar kijken toen ze er aan ging ruiken beloonde ik later begon ze hem echt heel goed aan te raken! Toen hb ik even met de zak aan een longeerlijn gerent en ze begon vanzelf heel erg gek te doen ;) Gewoon een beetje proberen
:D