Anne is een heel eigenwijs paard dat soms heeel erg overtuigd moet worden. Dat kan ik voornamelijk het beste met mijn stem, dat motiveert haar heel erg.
Het compliment en buiging zijn nog lang niet goed, en spagaat maar we oefenen heel goed en het gaat steeds beter. Zo kon ik haar eerst helemaal niet in het compliment zetten omdat we daarmee in een dip hebben gezeten.. En ze deed het eerst ook niet voor brokken, maar wel voor brood(ja verwend paard

Het gaat eigenlijk met up en downs, de ene keer gaat het ontzettend goed, en de ene keer dan wat minder. Maar dat hoort erbij, daar kunnen we alleen maar van leren!
Al met al, ookal zijn het kleine dingen ben ik heel blij dat we vooruit gaan! Binnenkort komt Nikki, Visibreteam weer hier heen om mij een les te geven, we hebben nog maar 2x les gehad van Nikki!
Anne kan: Stijgeren, lompe 'pas', spagaat, compliment, buiging, nee schudden, mooi staan, flemen, volgen, achterwaarts, rondje draaien.
Ze kan van dat alleen ohz: Nee schudden

Anne heeft overigens een hele lompe 'pas' we werken dit nu al meer uit naar een jambette!
Nog bedankt voor de filmpjes te maken Visibreteam en Tmara!

Van de week:
Van vandaag: