Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar misschien kan kijken geen kwaad....
jammer voor de fokker maar het is echt niet anders. Als ze ook niet betuigd of bereden is raken ze ze aan de straatstenen niet kwijt. Bente heeft ook lang te koop gestaan, was toch echt wel leuk paardje en was ook nog beleerd, voor een nette prijs.... mijn geluk natuurlijk maar probeer dat maar in je hoofd te houden
) doe ik t zeker niet
Keona, wat ik begrepen heb is ze alleen bereden onder het zadel. Geen wedstrijden, wel potentie
Wat zijn we toch een centenkniepers he

uit zelfde moederlijn (Bente heet eigenlijke Benderose) en zelfde opa (Waterman). Je zag echt direct dat het familie was, 4 witte beentjes, smal blesje, donkerbruin ahhhh zo mooi. Koste geloof ik 1650.... kon nog niets hoor, 2.5 jaar. Vond ik ook teveel dus. Maar kan die stalling toch echt niet betalen en heb er ook geen tijd voor. Plus dat ik de pony te leuk vind om weg te doen dus is totaal allemaal niet aan de orde
.
(ik geloof dat vriendlief het stiekem ook wel leuk vind...)
) 
) maar past dus totaal niet bij Detje. Dus daar hoeven we niet meer over na te denken, bedankt en tot nooit