ik ben op zoek naar pony. vrienden???? ik ben een pony gek. ik heb zelf twee ponys. wels ponys, ik rij twee span en enkel span.
ik ben bij een men klup. in berkelenschot, de post koets, ik rij geen wet strijden meer heel jamer vind ik dat heel erg??? maar ik rij nog twee keer in de week.
ik heb een grootte wei. en als om te mennen. ik kan zeer goed voor iut dat is leuk/ maar toen wert ik heel erg ziek.toen kon ik geen wetstrijden meer rijden????
toen op zoek .iemand die het over kan nemmen. daar wert ik heelle maal gek van.als beloven maar er kwam niets van iut,dat is erg als ju het zelf niet meer kan
het heeft mij niets als heel veel geld gekost,en niets met op geschooten toen was ik het voort bu als .ik heb nou een groem van 59-jaar dat gaar heel goed
maar ik had heel graag iemand gewilt die als van mij over nam en als voort zette???? ik nooit gepraat over geld dat hoort niet dij de spord vind ik???
ik had gedroomt van iemand die dank baar was, en die het niet kon betaalen om te beginnen, en een heel goed maatje
maar dat is mij heel veel teegen gevallen. het komt niet iut zo ik gewilt heb???
maar ja het is zo
groette peter