[AR] mennen met ponys

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peter678

mennen met ponys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-11 19:37

peter
ik ben op zoek naar pony. vrienden???? ik ben een pony gek. ik heb zelf twee ponys. wels ponys, ik rij twee span en enkel span.
ik ben bij een men klup. in berkelenschot, de post koets, ik rij geen wet strijden meer heel jamer vind ik dat heel erg??? maar ik rij nog twee keer in de week.
ik heb een grootte wei. en als om te mennen. ik kan zeer goed voor iut dat is leuk/ maar toen wert ik heel erg ziek.toen kon ik geen wetstrijden meer rijden????
toen op zoek .iemand die het over kan nemmen. daar wert ik heelle maal gek van.als beloven maar er kwam niets van iut,dat is erg als ju het zelf niet meer kan
het heeft mij niets als heel veel geld gekost,en niets met op geschooten toen was ik het voort bu als .ik heb nou een groem van 59-jaar dat gaar heel goed
maar ik had heel graag iemand gewilt die als van mij over nam en als voort zette???? ik nooit gepraat over geld dat hoort niet dij de spord vind ik???
ik had gedroomt van iemand die dank baar was, en die het niet kon betaalen om te beginnen, en een heel goed maatje
maar dat is mij heel veel teegen gevallen. het komt niet iut zo ik gewilt heb???
maar ja het is zo
groette peter {:)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:07

Hoi Peter, welkom op Bokt.

Ik begrijp je verhaal helaas niet zo goed, het is nogal onbegrijpelijk opgeschreven vol taal- en spelfouten. Ik dacht dat je een jong kind was eerlijk gezegd, maar keek in je profiel en je blijkt 52 te zijn?

Enige wat ik heb begrepen is dat je ment met pony's, leuk, dan doen er hier idd meerderen!

Napie

Re: mennen met ponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:11

Wel eens gehoord van dyslexie Joycie, lijkt mij niet heel nuttig om de ts,er te wijzen op spelfouten

annevandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:13

Sorry, ik kan het verhaal ook niet helemaal volgen....
Misschien iemand anders die het wel begrijpt en even kan uitleggen?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:14

Napie schreef:
Wel eens gehoord van dyslexie Joycie, lijkt mij niet heel nuttig om de ts,er te wijzen op spelfouten

Oh jawel hoor, mijn broertje heeft ook dyslexie toevallig. Ik probeer alleen aan te geven dat het bericht van TS wel erg onbegrijpelijk is. Ik weet niet hoor, maar ik kan er gewoon weinig van begrijpen, al doe ik m'n uiterste best om het te lezen en te kunnen begrijpen.

Overigens hoeft niet iedere onbegrijpelijke tekst of apart geschreven, meteen door dyslexie te komen.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:17

Napie schreef:

Die is geen dyslexie hoor ;) Dat is niet zo extreem.

Welkom op bokt Peter!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:19

Deze man rijd met een span welshen en kon door ziekte geen wedstrijden meer rijden. Hij zoekt iemand die dat van hem over kan nemen. Hij had wel eens iemand gevonden maar dat werkte niet want die kwam geen afspraken na.

Misschien iemand die niet geschoold is of moeite heeft met de nederlandse taal

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:20

Idd, welkom op Bokt!

Maar je verhaal snap ik idd ook niet zo goed..
Je had dus meer gehoopt van je groom? meer contact en dankbaarheid?

0kayleigh0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:23

welkom op bokt peter
en op de spelfouten reacties ga ik niet reageren , maar zelf kon ik de tekst ook niet goed lezen , mischien wat Napie zegt??
en volgens mij had hij nu een goede groom gevonden?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:26

Welkom Peter! :)

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:36

peter678 schreef:
Peter
Ik ben op zoek naar pony vrienden? Ik ben een pony gek. Ik heb zelf twee pony's. Welsh Pony's, Ik rijd twee span en enkelspan.
Ik ben bij een menclub in Berkelenschot. Ik rijd geen wedstrijden meer en dat vind ik heel erg jammer. Maar ik rijd nog twee keer in de week.

Ik heb een groote wei om in te mennen. Ik kon het erg goed maar toen werd ik heel erg ziek. Daardoor kon ik ook geen wedstrijden meer rijden..
Ik heb iemand gezocht die het over kon nemen. Daar werd ik helemaal gek van. Wel beloven maar er kwam niets van. Dat is heel erg als je het zelf niet meer kan.

Het heeft mij niets als heel veel geld gekost en niets mee opgeschoten. Ik ben/heb nu een groom van 59 jaar en dat gaat geek goed.
Maar ik had heel graag iemand gewild die het van mij overnam en voort zette. Ik heb nooit gepraat over geld want dat hoort niet bij die sport vind ik ?

Ik had gedroomt van iemand die dankbaar was en die het niet kon betalen om te beginnen en een maatje. Maar dat is mij heel erg tegen gevallen. Het gaat niet zoals ik wil. Maar het is niet anders.

Groetjes Peter.
{:)

Zoiets?

Welkom op Bokt ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:40

Lastig zeg Peter,
en welkom op bokt.

Erg vervelend dat die man zijn afspraken niet nakomt! Hoop dat je via hier misschien toch nog iemand kan vinden die graag met je pony's wil gaan rijden.

Wonen er geen meiden in de buurt die je pony's willen verzorgen (poetsen, en eventueel beetje in de wei longeren etc) Dan hebben ze in ieder geval beweging, en er zijn heel veel schoolmeisjes die wel pony's willen verzorgen.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 21:44

oeps stom ik dacht dat het een voorsteltopic was :o

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 22:39

Ach een dyslect kan toch gewoon de spellingchecker gebruiken....zet het eerst in word, gooi de spellinchecker erover en klaar is Klara

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 01:32

niet helemaal, maar goed wat maakt het uit?

peter678

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 17:02

peter
het is een heel stuk,deceleksie.dat is waar ???.maar het was mij eerst bericht dat ik na twee jaar verstuurt heb. dus.daar zat spanning bij voor iemand die het snapt
wand bij die henkiep.daar is bij gekomen een niet aangeboren hersenletsel. dus woord het nog moeilijker
daarom .kan ik geen menwetstrijden meer rijden ????ik hoop dat je het nou snapt
dus ik zocht iemand waar ik mee kon samen gaan .en dat is iets wat mij heel erg tegenvalt???
ik hoop dat jullie het nu snappen???
groette peter
vraag maar raak????
ik ben er nu wel klaar voor

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:57

Dus je bedoeld iemand in een relatie samen met jou de paarden wil doen? een liefdesrelatie?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 18:06

Echwel schreef:
Ach een dyslect kan toch gewoon de spellingchecker gebruiken....zet het eerst in word, gooi de spellinchecker erover en klaar is Klara

Dit is niet alleen dyslectisch, maar ik begrijp dat hij een hersen aandoening heeft gehad.
Ook ik begrijp dat je iemand zoekt om het over te nemen van je en weer met de pony's aan de gang gaat.
En dan wil jij er zelf ook in betrokken worden, wat logisch is als het je lust en je leven was.
Dus je zoekt iemand die b.v niet de mogelijkheid heeft om zelf een span en wagen te kopen en te onderhouden, maar die dan met jou pony's verder mag gaan en dan liefst samen met jou?
Of begrijp ik het verkeerd?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 18:09

ik maak zelf heel veel spel fouten,en ik kan het bericht vrij goed ontcijferen en snap ook wat peter schrijft.

hij reed 2 span met pony's welshjes,ook deed hij wedstrijden rijden.maar na een ongeval was dit niet meer mogelijk.en zocht hij iemand die met zijn pony's wilde rijden,zodat hij mee kan op de bok,ook zou het heel leuk zijn als die gene wedstrijden wilde doen met de pony's.maar helaas is zo iemand moeilijk te vinden,nu heeft hij wel een groum van in de 50.maar dit was eigenlijk niet wat hij zocht,liefste had hij iemand die geen eld had voor pony's en koets etc,maar die het graag allemaal wilde doen,maar die vind hij helaas niet.dit begrijp ik uit het verhaal.enik maak ook veel fouten dus je hoeft me er niet op aan te spreke ik weet het.

nou peter hier ook een pony liefhebber ik men nu op het moment enkel span met een kleinec pony,en ik heb nu een 2,5jr die ik van het voorjaar ga beleren is een grote a(misschien haalt hij nog net de b maat).en ik heb een 8mnd oude merrie die dadelijk naast de c pony moet komen als ze 3jr is.

blackpromise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 18:15

peter misschien is het handig om aan te geven waar je ongeveer woont.
Dan weten mensen die eventueel geintresseerd zijn of het redelijk in de buurt is waar ze wonen.

lianne74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 10:43

hij schreef al dat hij in Berkel enschot woont

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 17:05

peter... ik heb gezien dat je al wel weer op bokt bent geweest!
Laat je nu alsjeblieft niet tegen houden om te reageren door een paar ongelukkige opmerkingen!
Ik denk dat er vast wel iemand is hier op dit grote forum die jou wil helpen!

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 17:14

Hallo,

Jammer dat het zo naar is verlopen.

Hopelijk krijg je via dit forum een leuk contact met iemand waar het wel goed mee samen gaat.
Ik wens je veel succes.

En laat je inderdaat niet weerhouden om te reageren, bokt kan hard zijn.
Maar mischien word men toch op een gegeven moment toleranter naar anderen die ergens wat moeite mee hebben.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:11

R.X. schreef:
Hallo,

Jammer dat het zo naar is verlopen.

Hopelijk krijg je via dit forum een leuk contact met iemand waar het wel goed mee samen gaat.
Ik wens je veel succes.

En laat je inderdaat niet weerhouden om te reageren, bokt kan hard zijn.
Maar mischien word men toch op een gegeven moment toleranter naar anderen die ergens wat moeite mee hebben.

+:)+

yenthle1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 17:08

Welkom op Bokt Peter!