Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
casjuh schreef:ervaring hebben we wel... en ik denk dat Amsterdam wel een gebied/stad is waar je het zekerweten nodig hebt? hehe hmmm denk dat we toch iets anders moeten verzinnen
ikke schreef:casjuh schreef:ervaring hebben we wel... en ik denk dat Amsterdam wel een gebied/stad is waar je het zekerweten nodig hebt? hehe hmmm denk dat we toch iets anders moeten verzinnen
Nope, rondom A'dam is het alleen verplicht in de waterleidingduinen (als dat nog goed in mijn hoofd zit). Check het even op de site van de SRR; moet je wel even bij de veelgestelde vragen zijn. Ze vinden het zelf blijkbaar zo onbelangrijk dat het niet eens een eigen stukje op de site heeft. Niet denken, maar gewoon checken wat de regels zijn; daar kom je verder mee.
Verder is er geen enkele wetgeving die jou verbiedt ergens met een mencombi te rijden, behalve de wegenverkeerswet en die dien je als Nederlands Staatsburger gewoon te kennen......
casjuh schreef:hoi!
ik heb een vraagje... misschien dat iemand hier op het forum er verstand van heeft?
We willen graag gaan mennen met 2 shetlandertjes, alleen heb ik geen menbewijs, maar wel een ruiterbewijs.
Wat mag wel en wat mag niet?! Hoe ziet de regel- en wetgeving eruit?
Mag ik bv. wel naast de pony's lopen en ze begeleiden terwijl hun een kar trekken? zijn we dan wel verzekerd?
groetjes casandra