[AR] Selectie wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

suzotje

Selectie wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 20:43

Hallo allemaal

Ik heb weer een wedstrijd wat ik graag met jullie wil delen. Dit keer een dressuur/vaardigheid selectie-wedstrijd in Kapel-avezaath! Het was nog niet zo zeker of ik kon gaan starten, want had gister ochtend helaas een begrafenis van iemand die dichtbij ons stond. Heel nare gebeurtenis waar ik verder niet op in wil gaan. Maargoed, ik wilde en kon uiteindelijk starten. Twijfelde eerst of ik het wel moest doen, maar het is wel een stuk afleiding. De kans bestond dat ik het finaal zou verknallen, maar ja niet geschoten is altijd mis. Eigenaar met paard zelf daar heen gekomen, ik van de andere locatie daarheen. Ook leek het erop dat ik geen parcours meer kon lopen. Parcours gekeken, omgekleed, ingespannen en losrijden. Toen hoorde ik van de organisatie dat ze het zo geregeld hadden dat ik nog eventjes kon lopen! Heel lief! Parcours gelopen en gestart.

Toen 's avonds om 8 uur m'n dressuur klasse L. Helaas heeft mijn zus dit niet kunnen filmen want haar mobiel was leeg. Met losrijden liep mevrouw goddelijk maar toch had ik er toch een hard hoofd in en toen begon het ook nog te regenen. Ik reed de ring in en het eerste was mevrouw deed was het bit vastpakken. Dit ligt natuurlijk aan mij, want ik was heel erg gespannen! Het gevoel van de eerste proef was minder dan de 2e! Maar toch voor mijn gevoel redelijk gereden, maar ik had mijn concurrentie gezien, en die hadden van die geweldig bewegende pony's, ik had er nog een harder hoofd in. Ik ben altijd zo'n piet precies, als er 1 dingetje fout gaat, dan liep het voor mijn gevoel al niet lekker.

Wachten op de prijsuitreiking. Vaardigheid 1ste plaats, die had ik nog wel verwacht want iedereen zei dat ik de enige foutloze was in de barrage. Naja toen de dressuur. Wow, eerste proef 1ste met 193 punten! Dat had ik niet verwacht. Mijn shetlander, tussen die andere! Tweede proef weer 1ste met 193 punten. *\o/* Ik was me toch trots op mijn kanjer! Ze heeft zo goed haar best gedaan! Ook al had ik een hele nare ochtend, ik kan altijd op mijn allerliefste paardje rekenen!

Nou dit was het dan weer!
Tips in hoeverre je die kan geven, zijn altijd welkom, maar hou het netjes :o
:wave: :wave:

Thomas5

Re: Selectie wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:57

Sterkte met het verlies!
Goed dat je er toch voor gegaan bent, dit zorgt inderdaad voor afleiding en wat heb je goed gereden!
Gefeliciteerd met de uitslag ;) Mooi wagentje heb je ook :j

suzotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 18:55

Dankjewel! Jaa ik was erg blij dat ik toch gestart was! Het is idd een chique wagentje, maar marathonmatig is het niet een goede, daar hebben we dan ook een andere voor, met deze zijn we om gegaan!

Diana29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 10:35

gefeliciteerd!!! mooie combinatie! *\o/*

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 00:38

Knap gereden! Fijn dat je toch mee kon doen en dan zulke punten, super!

suzotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-11 18:17

Dankje Anke! Ik was ook blij verrast. Had het niet verwacht!