[AR] Shetland menhoofdstel waar in limburg of online kopen???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Shetland menhoofdstel waar in limburg of online kopen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 21:02

Ik ben op zoek naar een zwart menhoofdstel maar in Maasbracht en bij Hypoweert hebben ze niks. Ook online is er vrij moeilijk aan te komen
Wie weet waar in de buurt ze shetland menartikelen verkopen of heeft een linkje van een webshop.
lagere/ normale prijsklasse

MelanieB

Re: Shetland menhoofdstel waar in limburg of online kopen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 22:11

www.demenner.nl

Ik zie ze eigs nog best veel, op mp, in webshops, dus zo moeilijk zijn ze niet te vinden hoor :))

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 23:02

Mp houd ik al 4 weken in de gaten en er staat er 1 op
webshops heb ik er 4 gevonden in zwart leer met oogkleppen, allemaal pfiff

ik heb net even op de site gekeken, en ook hier is het exact hetzelfde hoofdstel wat ze overal aanbieden
heb het alleen al goedkoper gezien, meen bij huppa.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:23

Nouja je hebt ook geen eisen aangegeven wat je wilt, misschien wel handig dus om dan je eisen aan te geven als die pfiff niet goed is :)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 23:33

ik vraag naar winkels in de buurt die wel shet menspullen verkopen, en online winkels
jij geeft aan dat die er genoeg te vinden zijn, en die wat ik tot nu toe gevonden heb , en jouw link, zijn allemaal dezelfde

ik heb niks tegen pfiff, maar iets meer keuze zou fijn zijn. Nu is het 5 x hetzelfde hoofdstel ( met prijsverschil van meer dan 10- bij sommige webshops)
Als ik google op shetland menhoofdstel kom ik 4 webshops tegen, als ik alleen op menhoofdstel zoek vind ik er 1000 maar de meeste verkopen geen shetspullen helaas

mijn voorkeur heeft een winkel in de buurt zodat ik het ook kan zien en makkelijker kan ruilen ipv dubbele verzendkosten te betalen, maar als die er niet zijn, wil ik het graag bestellen

het probleem is dat ik nu 3 hoofdstellen heb, 2 te groot en 1 te klein, vandaar dat een winkel wel handig zou zijn ivm passen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 23:36

Tsja, winkels zijn er vrij weinig met d ekleine maatjes, weet al helemaal niet in jouw omgeving. Dus dan zal je even iets meer moeten neerleggen voor terugsturen, of gaan meten en navragen.
Wil je echt veel keuze: Ebay.

Helaas is mennen nou eenmaal wat duurder, en is er voor de kleintjes nog niet giga veel te krijgen.
Wellicht Ideal, maar dat is ook weer wat 'duurder'.
Wel handig om dit bij AR te zetten, zitten de men-mensen ;)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 12:09

MelanieB schreef:

Op sommige topics had ik al gereageerd, 2 ervan had ik nog niet gezien en heb ik een bericht gestuurd, 1 ervan is wel al bijna 6 maanden oud dus ik hoop dat het hoofdstel er nog is
bedankt voor de linkjes

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:52

Wat er gezegt wordt van Ideal dan?? Kun je misschien de maten doorgeven zovan neusriem pony maat en hakstukken shet.
Heb ook losse bakstukken besteld bij hun dus kun je misschien ook 1 samen stellen. Is goede kwaliteit maar wel prijzig.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:58

Van het merk Ideal heb je hele mooie en goede shethoofdstellen. Ze worden standaard met oogkleppen verkocht, maar je kan ze ook bestellen met gewone bakstukken (zonder oogkleppen). Bij mijn hoofdstel was het ruilen van oogkleppen voor gewone bakstukken gratis.
De hoofdstellen vallen wel vrij groot. Ik heb voor mijn shet van 93 cm maatje mini shet.

Bij 'de Menner' kun je deze bestellen. En als je op de website http://www.idealequestrian.com/ bij het kopje Luxe maraton en dan het kopje dealers kun je kijken of er een dealer bij jou in de buurt zit.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 15:08

Hierboven, de TS wil goedkoop/normaal geprijst dus denk dat ideal uit haar budget ligt.

Want in topic dat ik had geplaatst is ook een los ideal hoofdstel te koop voor niet teveel (30,- vraagprijs)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-11 17:16

Ik begin net met mennen en wil eerst kijken hoe het gaat, ik weet de prijzen van ideal niet, maar meer dan +- 30- wil ik niet uitgeven aan een hoofdstelletje zonder bit

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 17:59

HAR-->AR

bontegevaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 19:34

Ideal kost 68 euro per stuk geloof ik, heb er net 5 besteld. demenner.nl levert erg snel. Maar het kost dan wel wat meer als 30 euro. Alle onderdelen zijn los te krijgen, dus op maat krijgen lukt altijd.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 20:53

Vind ik voor nu te duur, zal vast goede kwaliteit zijn, maar ik begin net. Als ik zoiets 2e hands kan overnemen zou het wel ideal :D zijn.
Eerst kijken hoe het gaat allemaal
bedankt voor de tips, heb op alles gereageerd, een deel was verkocht, en op een paar wacht ik nog op reacties. ik heb paar mailtjes gestuurd om het na te meten, aangezien het echt aan het merk ligt of ze mini shet of shet nodig heeft. ze is vrij groot 1,07, maar heeft een vrij smal hoofdje, haar normale hoofdstel is mini, maar net te klein, en de shethoofdstellen zijn weer te ruim

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 20:55

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 21:03

al pb gestuurd, stond namelijk ook in in een eerdere link van je

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 21:24

Ja maar daar had je bijgezet: is compleet tuig.
Dus dacht dat je eroverheen gekeken had ;)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-11 21:37

ja, maar aangezien het mini maat is, heb ik gepbt wat de lengte ism, aangezien het waarschijnlijk te klein is, maar kan het altijd proberen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-11 15:20

Ik heb een paar reacties terug gekregen en mini gaat niet passen.
Ik heb gemeten van mondhoek achter de oren langs naar de andere mondhoek en dat is 93. Mini maat is 72 tot 85 cm. Helaas te klein dus

net nogmaals met Salimans Maasbracht gebeld, of ze het niet konde bestellen. Ja. ze konden er 1 uit Belgie meenemen en dat zou het er om 13.00 zijn.
Ik erheen gereden om 13.30, kom ik daar, ow ja, vergeten, rijd maar ff naar Belgie zeggen ze dan.
Bedankt, mijn tijd en benzine kwijt voor die flutwinkel.
Ff naar belgie rijden zijn ook 25 km enkele reis vanaf de winkel, dus dat heb ik niet gedaan. Kan ik het beter bestellen, ben ik qua verzendkosten goedkoper uit dan nu, en ik heb nog geen idee hoe het uitziet en of het past, en geld terug geven als het niet past doen ze daar niet
NOOOOOOIT meer naar die winkel

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 15:26

nico van loon in sintgeertruid(ideal en imperial en zilco,echt een menwinkel),of suzie van eijs(zij zal ze wel kunnen bestellen voor je,ze ment zelf ook) in geleen,of hd ruitersport(deze heeft zilco alleen) in beek

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 13:55

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 17:44

helaas heb ik nog steeds niks
Ik heb een hoofdstel besteld bij huppa/ a la karte maar na ruim 2 weken nog niks binnen. Heb mijn geld teruggevraagd, maar ben bang dat ik daar ook nog op moet wachten

Alle linkjes op MP en via bokt heb ik op gereageerd, maar of het was al verkocht, of ik krijg geen reactie
Schiet niet echt op zo

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:31

Loopt ook een topic over huppa op bokt. Nooit meer bestellen, drama drama drama..

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 18:59

hoezo drama,je kunt ook pas betalen als je de spullen thuis hebt.vind ik toch een zeer fijne service.ik wacht op mijn wintec zadel.

en ts ben je dan bij nico van loon geweest want die heeft voor te mennen genoeg op voorraad en kan ook genoeg bestellen,
MelanieB schreef:
Loopt ook een topic over huppa op bokt. Nooit meer bestellen, drama drama drama..