Omdat ik veel heb gehoord en gelezen over de HCA sulky voor shetlanders, ben ik erg benieuwd geworden hoe het nou echt zit. Dan vooral de eenpersoons sulky, dus die met een soort wipwap stoeltje - niet die met een bankje of echte stoel met rugleuning.
Aangezien het best wat geld kost om hem zo aan te schaffen en ik ze helemaal nog niet tweedehands heb gezien, zou ik hem graag eerstbij iemand uitproberen voordat ik serieus na ga denken over de aanschaf van een dergelijk wagentje (omdat ik al een vierwieler heb en deze zou dan als extra erbij komen voor het betere crosswerk

Daarom vroeg ik me af of het mogelijk is dat ik zo'n wagentje mag uitproberen in de buurt.
Ik woon zelf in Doorwerth, ga naar school in Wageningen en mijn ouders (waar ik altijd ben in het weekend en waar mn pony ook staat) wonen tussen Westerbork en Hoogeveen. Dus in die omgeving ben ik een beetje op zoek.
Als het een makkelijk te vervoeren wagentje is (in de achterbak van de auto of op kleine aanhanger) en je woont in de buurt van Westerbork/Hoogeveen en je wil hem ook wel een middag uitlenen wil ik hem ook wel komen ophalen en weer terugbrengen om met mijn eigen paardje ervoor te rijden, dat zou echt het meest ideaal zijn (uiteraard onder jouw voorwaarden en wil dan eventueel ook wel iets van borg dan ofzo betalen).
Hoop wat van een van jullie (of meerdere, is natuurlijk nog beter) te horen.
Kan dmv reactie in dit topic en de PB staat ook altijd open.
Alvast bedankt!
Groet,
Hanne