M'n eerste VD-lesje gegeven! *super trots*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

iloveyellow

M'n eerste VD-lesje gegeven! *super trots*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 18:23

*\o/*

Halloo, ik heb een poosje terug 2 meiden geholpen met hun verzorgshet! Dit had ik daarvoor ook al eens gedaan maar, nu ging het ook wel erg goed! We hebben veel kleine kunstjes gedaan omdat, de pony erg op leefdtijd is! Ook het echt grondwerk hebben we wat gedaan maar, omdat deze pony niet zo heel erg actief is gaat het allemaal nog wat sloompjes!
Let maar niet op mijn vieze broek! (de bak was nogal nat)

Een klein kunstje wat we gedaan hadden was flemen!
Afbeelding

Daarna been geoefend! De eerste keer hadden we dit gedaan en ging het al redelijk nu was het super goed! :)
Afbeelding

Hun zelf hadden al een begin van de spagaat gemaakt! Ik heb hem wat verder geholpen en probeerde hem te laten buigen! Ze was inneens wel heel soepel. Op deze foto zette ze haar achterbenen er weer bij dus lijkt het allemaal wat opgekropt. :') Haar hoofd mag ook verder omhoog!
Afbeelding

Daarna het compliment geprobeerd en ja hoor! De pony zat er zo in! Ik zat daar even in de knoop met het touw! (en let niet op mijn tijgerprinthemd!) :')
Afbeelding

Ook hadden we een begin van 'turn' gemaakt hier hebben we geen foto's van!

Laat je een reactie achterr??

YelaBrenda11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 18:56

Ziet er leuk uit Martine.
Geeft wel een super gevoel hé,je eerste les te hebben gegeven :D

probeer alleen niet al met het andere bezig te gaan als het ene nog niet 100% perfect is. De jambette is goed,maar nog niet super. En de spagaat zit er nog niet voor 100% in,dus ik zou nog even wachten met de buiging (even proberen kan nooit kwaad natuurlijk!)

Doe alles op zijn tijd :j dat probeer ik eigenlijk te zeggen.

verder,top! :D
Laatst bijgewerkt door YelaBrenda11 op 23-11-11 19:00, in het totaal 3 keer bewerkt

YelaBrenda11

Re: M'n eerste VD-lesje gegeven! *super trots*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 18:57

enneh.. het is juist super dat ze de achterbenen erbij doet hoor :D Ziet er imo helemaal niet opgekropt uit hoor! Vind het juist goed dat ze de achterbenen er meer onder zet :j

ArroNnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:49

Ziet er super uit. :j Snap alleen nog steeds niet hoe je zo'n pony dat buigen/compliment leert.. heb het al zo vaak geprobeerd met mijn pony, maar tevergeefs.
Erg leuke fotos! <3

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:53

leuk ik zou supper trots zijn!!

esther_X_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:55

ziet er leuk uit hoor ;)

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:06

MARTINE KAN ER WAT VAN! *\o/*

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 22:28

Dankjullie allemaal! :D

@YelaBrenda11 ; Dankjee, jaa indd. Ik vraag soms gewoon iets en als de pony dat goed oppakt is dat mooi meegenomen! Maar de pony zette zijn onderbenen er aardig dicht bij! Zijn benen begonnen meer op een berggeit te lijken! :') Maar dit is verder aan de baasjes om dat te beteren!