En vandaag het vervolg. En ik heb zelfs wat foto'tjes kunnen maken!
Niet alles ging geheel vlekkeloos, maar waar het moest gedroeg hij zich zoals het moest. Ik blijf het een gek beest vinden

Er is nog heel wat werk aan maar ik heb wel het idee dat dit hem wel ligt .. voor zolang het duurt

Dus .. het begin is er .. waar we eindigen kan ik nu nog niet zeggen

1. Hij had er zin in

Omdat ik voor het eerst met de lange teugels bovenaan ging lopen wilde ik eerst even oefenen, had geen zin om naar de bak te lopen dus ik dacht dat het veldje tegenover z'n weide ook wel kon. Dat ging goed .. in het begin .. en toen kreeg hij ineens door dat we echt wel dressuurachtige dingen aan het doen waren en toen was het gedaan

2. Rechtsom

3. Linksom

4. Halthouden (hij let niet op mij hoor

5. Even niks doen

6. Vinden we het leuk?

7.

Even staan twijfelen, maar toch besloten het bos in te gaan .. al was het maar gewoon een stukje achter de weiden om (komt nooit iemand) en desnoods ging ik er gewoon naast lopen ... Maar dat was niet nodig, éénmaal het bos in gedroeg meneer zich perfect! Reageerde op iedere (lichte) aanwijzing, reageerde soms zelfs op mijn gedachten! Dus dat klein rondje is toch een serieuze ronde geworden, en wat hebben we genoten

8. We zijn vertrokken!

9.

10.

11. Joh, baas, kom je nog? Dat stilstaan is maar niks hoor, vooruit moeten we!

12.

13.

14. En schuin parkeren zit er ookal in

Bedankt voor het kijken!
Foto's zijn niet heel denderend, maar jullie snappen wel dat dit een beetje moeilijk was, had nogal veel in mijn handen