En natuurlijk had mn superpoownie er weer volop zin in!
Mocht vandaag met een hartslagmeter rijden, en dat was wel erg leuk om eens te doen!
Foto's zijn met dank aan Crazymel@bokt en 1tje van biancailona@bokt

Weer lekker losrijden over de weg. Sun zet zn stoere hoofd even op

Vaart maken in traject 1

Heb zelfs nog wat geleerd; ze vertelden me dat als je achteras door de poort is, dat de poort dan als genomen beschouwd wordt. En wij konden hier best een mini-volte draaien

De man die ons dat vertelde dacht toen ik de lijn die ik wilde gaan rijden aan het lopen was dat ik met minimaal een vierspan zou komen, of anders moest ik wel een trekpaard voor een mega-wagen hebben... Misschien moet ik toch eens leren hoe ik nou het best parcours kan lopen, haha!

nu gauw de andere kant weer op...

marathonhindernis weer uit, vaart maken voor de rest van het parcours

en op weg naar de finish!
Dit traject was ik maar 1 sec langzamer dan de nummer 1!
Daarna door naar achteren voor traject twee.
Dat was een traject met veel lange lijnen, en daar heb ik, ondanks dat we behoorlijk hard gingen, toch veel tijd verloren op nummer 1. Scheelde 28 seconden haha. Maarjah, zij hadden ook 2 paardjes voor de wagen

en daar gaan we weer!

in volle vaart naar achteren!
http://i1117.photobucket.com/albums/k585/Shetten/Mencross%20Sintels%2029-10-2011/IMG_2002.jpg
zoek ons... Volgens mij is dat ene witte streepje net rechts van de bomen nog precies mijn menzweep...
Een kleine combinatie is soms wat lastig voor de fotograaf haha!

maar gelukkig, we kwamen weer terug in zicht!

voetjes van de vloer!!
En daarna was het tijd voor Traject 3

Hier had ik precies dezelfde tijd als nummer 1

heuveltje over

Door de waterbak!

driftend en glijdend de bochten door in de zware bak

stoere poown in actie!

en weer met 4 voetjes in de lucht de finish over!
Uiteindelijk deze keer tweede geworden, op totaal 29 seconden achter het tweespan.
Mja, das eigenlijk een andere klasse, en van de enkelspannen reden we aan kop, dus vind dat Sun en ik onze titel heel sterk verdedigd hebben!
Groetjes, Lacuna