[AR] Organiseren van een oefen marathon. Tips en suggesties?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PlezierenJoy

Organiseren van een oefen marathon. Tips en suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-11 13:20

Volgend jaar bestaat onze menvereniging 30 jaar en om dit groots te vieren gaan we een oefenmarathon organiseren dan. Het duurt natuurlijk nog wel even voordat het zover is, maar aangezien dit toch best wel wat voorbereiding nodig heeft zijn wij al met een aantal man begonnen.

Natuurlijk zijn we al ontzettend enthusiast met het zoeken naar een goede locatie en druk bezig met de sponsoring. Want we willen er natuurlijk wel wat moois van maken. Maar om het toch nog net wat beter te krijgen vroeg ik mij af of mensen hier op bokt misschien wat leuke ideeen hebben of gewoon handige tips en truuks om het net nog wat soepeler te laten verlopen? (vooral mensen die al ervaring hebben misschien?)

(ik hoop dat dit op de juiste plek staat. Aangezien het geen officiele wedstrijd is maar een oefenmarathon)

Ipsilonka

Re: Organiseren van een oefen marathon. Tips en suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 13:26

In welke regio zit je? Is er in de buurt geen vereniging die dit weleens gedaan heeft?

PlezierenJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-11 13:32

Wageningen. :) (Zover ik weet zitten geen menverenigingen in de buurt, maar ik kan natuurlijk ook wat verder in de omgeving zoeken)

Well heeft de vereniging vijf jaar geleden voor het 25 jarig bestaan ook al eens een oefen marathon gehouden, maar helaas waren de meesten van ons toen nog niet lid.

Wel hebben we een draaiboek en natuurlijk een aantal oudere leden die dit dus al eerder hebben gedaan en zullen ons hierin bijstaan, maar het leeuwendeel zal van ons af moeten komen. (haha bijstaan :D zo erg vinden we het niet hoor)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 14:21

Oeh, dan ben ik zeker van de partij, lekker dichtbij! :D

Hmm ik kan je helaas alleen verder niet echt helpen wbt ideeen...

PlezierenJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-11 15:54

Leuk! En dat maakt niet uit, mocht je nog op ideeen komen of iets herinneren van een andere wedstrijd wat erg handig/leuk was, laat het weten! :D

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 17:28

Sowiso aanvragen bij de KNHS en dan onder het 0 reglement aanvragen
Bij de downloads kun je alle formulieren vinden die je nodig hebt.
zorg voor een goede parcoursbouwer en vraag eventueel een TA om de veiligheid te garanderen
Een marathon van 25 jaar geleden kun je niet vergelijken met een marathon van nu...

PlezierenJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-11 12:55

Echwel schreef:
Een marathon van 25 jaar geleden kun je niet vergelijken met een marathon van nu...

De andere marathon die georganiseerd was, was vijf jaar geleden. Niet 25 jaar. De vereniging was toen 25 jaar geworden.
Maar we zullen het zeker checken bij de KNHS dan. Is dat dan het impuls gedeelte?

EdwinStok73

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 19:13

Er zijn nog wel wat menners in de buurt die SMW rijden, en ook een jaarlijkse oefenmarathon in het Gat van Lunteren ( dagje peerd sturen ) dus misschien daar eens wat info inwinnen.

Als het een leuke wedstrijd is dan kom ik!
Woon om de hoek

Succes