[AR] Dressuur en vaardigheid wat moet ik starten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Dressuur en vaardigheid wat moet ik starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 20:36

Oke, zal vast ergens in regelementen te vinden zijn, maar ik ben lui.. en kon het niet echt vinden.

Binnenkort is er toevallig een wedstrijd op mijn vereniging, dus zou ik mee kunnen doen (heb normaliter geen vervoer voor mijn wagen).

Heb een startkaart in de B dressuur pony's, dat gedeelte snap ik dus, ik moet B dressuur KNHS starten.
Geen probleem, heb coupons gezocht en mijn startkaart uitgegraven.
(Geen probleem zie ik? :+ oke, behalve dan dat ze afgelopen zaterdag voor het eerst in een jaar voor de wagen stond, maar goed, dat is ander probleem.)

Nou is er ook vaardigheid, dat heb ik nog nooit gestart en heb er ook geen coupons voor? (of zijn dat dezelfde als mijn dressuur coupons?)
En kan dat zonder extra kosten op dezelfde startkaart of niet?
Vind het namelijk zonde om voor deze 1ne wedstrijd nog extra kosten te gaan maken. (zeg namelijk denk ik alles op, omdat ik toch geen wedstrijden kan rijden)

Nou zeiden ze op de club dat ik L vaardigheid moest starten omdat ik dressuur startkaart had? Is dat zo?

En had het gevraagd aan het organiserend secretariaat en daar werd gezegd dat ik hobby klasse zou mogen starten in de vaardighied.

Wat is nou waar?

Moet ik L? of mag ik Hobby?
Kan dit alles op dressuur startkaart en coupons, zonder extra kosten?

En ik weet dat het niet de beste voorbereiding is, maar het is echt de enigste die ik kan starten en ik vind het zo leuk!
Na een jaar was zaterdag de grijns ook niet van mijn gezicht te slaan met mennen.
En dan heb ik in ieder geval dit jaar iets met mijn startkaart gedaan.

oetenhok

Re: Dressuur en vaardigheid wat moet ik starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 20:57

Dressuurcoupons zijn niet hetzelfde als vaardigheidcoupons. Je hebt hier dus andere coupons voor nodig en dat zijn extra kosten. Het is wel op dezelfde startkaart. (misschien heb je nog springcoupons, die zijn hetzelfde als vaardigheid). Dan begint de vaardigheid pas met de klasse L, dit is de laagste vaardigheidsklasse. Dus ook bij een hobby start is het L vaardigheid, alleen rijd je dan niet voor punten. (er is in de vaardigheid geen B klasse).
Hoop dat je hier wat aan hebt!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:03

Ja super!!

Dan wordt het gewoon B dressuur KNHS en Hobby klasse vaardigheid!

Heb er zin in!!!! Sjollie ook denk ik.

oetenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:04

Heel veel succes gewenst dan!!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:12

Dank je!