waar kan ik een sulky kopen???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lindatexel

waar kan ik een sulky kopen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 11:05

Ik ben op zoek naar een sulky voor de Minidraverijen, dus een verkleind type. Alles wat ik tegenkom is ( nieuw) te groot of te groot en niet om te bouwen of nieuw en peper duur. Vroeg in het voorjaar is het mij gelukt om in Friesland een oude trainings sulky te bemachtigen , van ijzer, mooi dus. Slijptol erin en huppa een mini uitvoering van de sulky.
In Amsterdam is blijkbaar een handelaar die op drafbanen staat en zo als te zien is op zijn website, ook 2de hands in de verkoop heeft . Nu, dan die maar eens gemaild. Kreeg mailtje terug. Had niets en het seizoen was over... :? . Dus verder einde verhaal, verder geen....bv ik heb dit of dat in de aanbieding, wil je soms niet anders nieuw?. Dus dit werkt ook niet, had al eens eerder bij deze meneer een overcheck (ponymaat) proberen te bestellen, koste me, overcheck 29,95, administratiekosten 10 euro, verzend en behandelkosten 30 euro :? Een kennisje die regelmatig op de drafbaan komt heeft er een meegenomen, koste me 29.95.
Dus ik ben naastig op zoek naar een verkoper die mij wel serieus neemt of iemand die mij aan een 2de hands kan helpen, soms staat er wel eens wat op Marktplaats maar veel te ver weg voor iemand zonder een rijbewijs. Wie heeft er een tip voor me, heb heel internet af gezocht maar er is gewoon niets te vinden |o ( Ik zoek in de omgeving Friesland, Noord Holland, bovenkant ZuidHolland, Flevo)

Elianna_

Re: waar kan ik een sulky kopen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:05

http://www.zadelmakerij-vdbosch.nl/inde ... fsport.htm

Harrie verkoopt ook sulky's, alleen weet ik niet of dit ook voor pony's is.
Je zou hem even kunnen mailen. :) Hij heeft ook altijd wel weer connecties, dus misschien dat je via, via zo aan een sulky kan komen.

Die andere die je noemt in de OP is waarschijnlijk Bart van Oort.

lindatexel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 21:36

Elianna_ schreef:
http://www.zadelmakerij-vdbosch.nl/inde ... fsport.htm

Harrie verkoopt ook sulky's, alleen weet ik niet of dit ook voor pony's is.
Je zou hem even kunnen mailen. :) Hij heeft ook altijd wel weer connecties, dus misschien dat je via, via zo aan een sulky kan komen.

Die andere die je noemt in de OP is waarschijnlijk Bart van Oort.

Dat klopt, B van Oort, ik kan deze Harrie's email adres niet vinden. Heb je dat misschien voor me? Ik heb hem ook eens gebeld, zou terug bellen, heb hem weer gebeld, zou terug bellen, etc, etc, schiet dus ook niet op. Helaas.

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 21:37

Marktplaats in de gaten houden, of misschien een advertentie zetten op bokt.

lindatexel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 09:35

gevonden, 2de hands. slotje

kaylie_utah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 00:18

hee,

wij hebben der op stal ook nog wel eentje staan die staat te koop.,, mocht je er nog niet eentje hebben doe mij even een pb..

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 21:30

lindatexel schreef:
gevonden, 2de hands. slotje

Daarom slotje.