[AR] Mara voor de wagen!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Mara voor de wagen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 06:06

Mara staat nog niet zo heel lang voor de wagen, en ik ben zelf in princiepe helemaal groen op het gebied van mennen. Ik heb vroeger wel eens met mijn (toen) verzorg shet rond gement, maar dat was niks bijzonders.

Bij Mara ging het op een gegeven moment toch behoorlijk kriebelen om haar voor de wagen te zetten. Ik sta nu ruim een jaar op een stal waar behoorlijk veel gement word. Ik word dus ook aan alle kanten begleid om het mennen zo soepel mogenlijk te laten verlopen. Stiekem begin ik de smaak van het marathon rijden flink te pakken te krijgen. Hier oefen ik zo nu en dan ook eens mee. Dressuurmatig loopt Mara heeeeel erg netjes. Ze reageerd goed op stem en ho is ho en voorwaards is ook echt voorwaards.

Hou er aub rekening mee dat zowel paard als menner bijna helemaal groen zijn. Dit is misschien de 15e keer dat ze voor de wagen staat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze vind ik persoonlijk super gaaf!

Stiekem ook wel het uitvergroten waard![/quote]

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 06:49

Ze trekt er fijn aan. *\o/*
Al vraag ik me af, of jij geen pijn in je rug krijgt/moe in de schouders. :j Probeer veel gemakkelijker te zitten en minder voorover te hangen.

Peelie

Re: Mara voor de wagen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 08:06

Dat krijg ik idd wel. Maar ze heeft af en toe echt nog de ruimte nodig om echt te trekken. Op deze manier kan ik mijn leidsels kort, en haar toch de ruimte geven :) de rest van de rit heb ik lekker omtspannen op de bok gezeten. :) mara is niet zo snel onder de indruk, dus om haar enthauaiast te krijgen heb ik een beetje meer nodig hihi

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 08:09

Gaaf zeg, bij mij kriebelt het ook om met mijn pony te gaan mennen. Hier idd ook met shetten begonnen. Mis trouwens wel de menzweep in je hand, altijd handig mocht er iets gebeuren. Kan niet goed zien of je groom hem wel vast heeft, op foto 2 lijkt het wel.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 10:56

Mijn groom heeft hem vast ja!

Met shetties was ik niet bang dat er was zou gebeuren. Maar met een toch wel sterke pony is het toch een ander verhaal. Ik ben veel meer op mijn hoede.

Maar het is echt super gaaf en onwijs leuk voor de afwisseling!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 10:34

Stoere foto's Gail! Mara gaat het steeds beter doen. Maare met shetten niet bang dat er iets gaat gebeuren, rijdt jij maar even tweespan Nels en Feem, ik dacht dat ik dood ging :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 11:08

Oke, sappos... We weten allenmaal dat er uitzondringen zijn :+ en nels en feem zijn als combo uitzonderlijk uitzonderlijk. Hihi.

Maar de gemiddelde shet is voor de wagen absoluut niet spannend...