Grondwerk voor jezelf met de Anky Free Rider?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PaysBas

Grondwerk voor jezelf met de Anky Free Rider?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 17:56

Wie heeft er al een ritje gehad in dit zadel?
Hoe was het?

Is dit wat voor maneges om zitles mee te geven?
Voorkomt dit overbelasting van de paardenrug?

Wat vinden jullie ervan?
Reinste kul of zinvol?
Of heb je al een rit in dit "zadel" gemaakt?

Plaatje krijg ik er niet op maar via Divoza wordt dit artikel aangeboden.

Een inleiding;
Dit fitnessapparaat biedt fantastische oefeningen die het cardiovasculair systeem van het lichaam stimuleren. De unieke combinaties van de bewegingen van het paard en de ruiters eisen veel meer inspanning en co?rdinatie, die de balans van het lichaam stimuleren. Wanneer het paard beweegt, probeert de ruiter op de rug van het paard constant zijn evenwicht te houden. In een poging om het evenwicht weer te herstellen worden de dieper gelegen spieren getraind om zich aan te spannen en weer te relaxen. De spieren die we hiermee oefenen kunnen niet getraind worden met de traditionele fitnessapparaten. De driedimensionale ritmische bewegingen van de ANKY? Free Rider werken op de dieper gelegen spieren van de heupen, taille, bekken en onderrug. Maar ook andere spieren zoals de hamstring worden getraind, afhankelijk van de snelheid van het paard. Mensen die onder behandeling staan van een arts of een blessure hebben, dienen voor gebruik van de Free Rider advies in te winnen bij een expert.

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:33

Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar of er mensen zijn die er ervaring mee hebben.
En of dit ook nuttig is om je zit mee te verbeteren.

Fantast

Re: Grondwerk voor jezelf met de Anky Free Rider?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:38

Ik heb hier een tijdje terug een topic over gehad, kan de link nu even niet geven want ik ben mobiel maar hier stonden wel een aantal reacties in

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:45

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 18:56

Thanx