Ook merk ik dat vele marathon menners de staarten van hun paarden op binden? Hoe moet dit?
Een beetje info aub

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lizzzzz schreef:oo Spannend![]()
Je hebt in het wegtraject tijden waar je je aan moet houden, die zullen uitgeschreven staan in het boekje. Verder moet je goed de route in de gaten houden (ik reed de verkeerde kant op)
En dat mensen de staarten vast of opbinden?? Dat opbinden doen ze vaak omdat de staart in de weg kan gaan zitten oid. Heb ik bij mijn pony ook wel eens gedaan, maar het maakt voor haar niet echt uit, dus heb ik hem gewoon laten hangen.
GuusHinnik schreef:Het wegtraject is een rit buiten.
Je zult te horen krijgen hoeveel km de rit is en wat de gemiddelde snelheid is. Zo kun je berekenen hoe lang je over de rit kan doen.
Soms heb je een routebeschrijving mee of de rit staat helemaal uitgepijld.
Alleen stap en draf is toegestaan. Het is dus aan jou om te zorgen dat je niet te laat maar ook niet te vroeg terug bent van de rit.
GuusHinnik schreef:Komt vast allemaal goed. Ik heb nu een aantal oefen marathons gereden en steeds was het heel duidelijk uitgelegd wat er verwacht werd!
Succes!
Lizzzzz schreef:Ja, die wedstrijden waar ik gereden heb wordt idd ook erg goed uitgelegd en zijn ze allemaal erg vriendelijk!
Super gezellig!
Joh het komt allemaal goed! Als je maar lol hebtstel een doel voor jezelf en probeer die te halen, dan komt het goed..
Mijn eerste buitenwedstrijd ging niet door vanwege een lege accu van de auto, dus was mn doel op de volgende wedstrijd aanwezig zijnEn dat wat toen gelukt.. En we hebben een top wedstrijd gereden!
Heel veel plezier(Ik wordt er zelf ook helemaal blij van voor je
)