[AR] Dinsdag gaat het beginnen...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Herve

Dinsdag gaat het beginnen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 20:20

hoi,

na lang overwogen en nagedacht te hebben samen met mijn ouders hebben we besloten om mijn pony en de shet van mijn opa te gaan beleren voor de kar.
dinsdag is het zover; dan gaan ze erheen. ze gaan intern, voor 6 (!!!) weken. ik vind het zelf heel spannend maar ook wel weer heel leuk. vooral omdat beide paardjes op het moment stilstaan en ik sta te popelen om met ze te gaan werken. zelf heb ik geen ervaring met mennen, maar degene die de paardjes beleerd gaat het ond ook leren, dus dat komt helemaal goed.
ik zal hier de vorderingen bijhouden.
Ze worden trouwens op een speciale manier beleerd. voor meer info daarover ga naar: http://www.eponatoscana.com/parelli.html

Gr.

Frensie

Re: Dinsdag gaat het beginnen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 10:57

Goede beslissing! Heel veel plezier met ze!

Herve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 11:09

dank je! we moeten alleen nog op zoek naar een shetander en pony (1.44) wagen+tuig, maar dat gaat helemaal goed komen.

DeandyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 15:41

ik weet wel een heel leuk wagentje voor een pony van 144 en wat groter. ( is van ene haflinger geweest)
volgens mij is dr zelfs nog tuig bij.

dan moet je me ff pb-en bij interesse

Herve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 15:15

morgen om een uur of 2 gaan we ze wegbrengen. het zadel en hoofdstel moet mee heeft ze gezegd, en een zak voer. heeft iemand enig idee wat nog meer handig zou zijn om mee te geven? (behalve halster en halstertouw)

Herve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 08:13

ze zijn inmiddels daar. ze staan heel mooi midden in het bos, vlak bij de hei. ze staan dus ook op bosgrond (goed voor het dieet). zondag ga ik er kijken, dus ik zal even kijken op ik foto's kan plaatsen.