Grondwerk en Monty Roberts methode

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

simbadior

Grondwerk en Monty Roberts methode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 23:18

Ik heb even een vraagje weet er iemand een goede instructrice voor grondwerk en eventueel monty roberts methode? Of is er hier iemand die mij dat tegen een vergoeding zou willen leren... omgeving barendrecht aub.

Rambogirl

Re: Grondwerk en Monty Roberts methode

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 11:16

alleen annemarie van der toorn mag in Nederland de monty roberts methode instrueren.

simbadior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 11:20

Oh dat is jammer!! Ik ken haar wel en ze is echt heel erg goed, helaas zit ze net een stukje te ver weg voor mij.

In ieder geval bedankt voor je reactie!

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 01:29

http://www.annemarievandertoorn.nl/hulp-aan-huis/
Annemarie van der Toorn heeft op haar website studenten staan die aan huis komen voor grondwerk les

In sommige situaties kan hulp aan huis de ideale oplossing zijn. Bijvoorbeeld als je paard de trailer niet in wil, of omdat hij op ander terrein juist altijd heel braaf is, maar hij je thuis de hele wei door trekt.

Vanwege de drukte op ons trainingscentrum hebben wij helaas zelf niet de mogelijkheid om hulp aan huis aan te bieden.
Wel zijn er de afgelopen jaren vele studenten geweest die bij ons de introductie opleiding met goed gevolg hebben afgerond en nu in hun eigen regio werken met paarden.
Momenteel zijn wij bezig met een opleidingstraject, waarmee deze studenten zich kunnen kwalificeren voor bepaalde onderdelen en op die manier in hun regio aan de slag kunnen om mensen met hun paarden te helpen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 02:14

Vraagje, wat versta je onder methode Monty Roberts? Alleen de Join Up?

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 02:21

Rambogirl schreef:
alleen annemarie van der toorn mag in Nederland de monty roberts methode instrueren.

serieus? en iedereen die dit dan kent, en het aan andere voordoet/dus leert/ instrueert, wat zijn die dan? strafbaar?
Er zijn zoveel mensen die grondwerklessen geven en monty roberts / parelli / of welke NH-goeroe dan ook als voorbeeld hebben..

zoals ik dus ook!! je kennis komt toch ergens vandaan?

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 03:58

Volgens mij mag je doen met je paard wat je wilt, als je 't maar geen monty 'pyton' of weet ik veel noemt.

Als je dat wel doet gaan ze huilie, huilie doen.

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 10:20

Rambogirl schreef:

Alleen Annemarie zelf mag de Join up lessen/cursussen/demo geven, zij is opgeleid door Monty Roberts zelf

De studenten van Annemarie van der Toorn (die op haar website staan) mogen hulp aan huis geven (dus bijv longe-line/trailerladen, hetgene waarvoor ze op de website staan)

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 13:41

Gabon schreef:
Rambogirl schreef:

Alleen Annemarie zelf mag de Join up lessen/cursussen/demo geven, zij is opgeleid door Monty Roberts zelf

De studenten van Annemarie van der Toorn (die op haar website staan) mogen hulp aan huis geven (dus bijv longe-line/trailerladen, hetgene waarvoor ze op de website staan)

Krijg je dan ook garantie ??

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:43

HolyPope schreef:
Volgens mij mag je doen met je paard wat je wilt, als je 't maar geen monty 'pyton' of weet ik veel noemt.

Als je dat wel doet gaan ze huilie, huilie doen.

Annemarie gaat niet huilie, huilie doen, ze wilt alleen voorkomen dat mensen die toevallig 1 keer bij haar op cursus zijn geweest zich uitgeven als Annemarie van der Toorn lesgeefster..

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:18

Ik kan 't een keer proberen als man zijnde....
:+

kimmekuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:33

Neem contact op met Charlotte zij is net bij annemarie afgestudeert, als je wil kan ik je het nummer geven via pb