Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hexodrien schreef:Eline bedankt voor je aanvulling. Ik werk al lange tijd volges het freestyle systeem. Bij het onderdeel lange teugel in het freestyle systeem gebruik je niet de longeersingel met ringen maar heb je rechtstreek contact met de mond. Dit is na oefeningen als het wijken e.d. aan de lange lijnen, schouderbinnenwaarts wordt meestal aan de lange teugel uitgevoerd, het is dus een volgend stapje zegmaar.
Eliine schreef:hexodrien schreef:Eline bedankt voor je aanvulling. Ik werk al lange tijd volges het freestyle systeem. Bij het onderdeel lange teugel in het freestyle systeem gebruik je niet de longeersingel met ringen maar heb je rechtstreek contact met de mond. Dit is na oefeningen als het wijken e.d. aan de lange lijnen, schouderbinnenwaarts wordt meestal aan de lange teugel uitgevoerd, het is dus een volgend stapje zegmaar.
Oke dat wist ik niet! Ik heb het Emiel altijd met singel zien doen, maar dat zou ook kunnen omdat hij dan in 1 keer even het verschil oid wilde laten zien. Maar dat is dus wel weer een heel ander stukje dan het werken aan de DLL lijkt me.