Sinds maandag heb ik een eigen paardje!

Vandaag werd het dus tijd om er een zadel op te leggen en kijken hoe ze reageerde hierop (wilde ik graag snel doen, omdat ik hier voldoende hulp heb en in Belgie niet).
Ze heeft voor de kar gestaan en is gewend aan klapperende dingen op haar rug en singels e.d. dus we verwachtten geen gekke dingen van haar en die bleven ook uit

Ten eerste, meet Brownie Bobber.
"Dag Amber, ik heb je gezien hoor!"

" Ik weet niet precies waarom je zwaait en ik weet ook niet wat stilstaan is, dus ik kom dicht op je staan"

(niet handig om foto's te maken van een paard wat lekker geknuffeld wilt worden)
Aan de longe:

Even in het kort: Ze vond de beugels af en toe wel vervelend (ging harder lopen) maar heeft ook met haar neusje over de grond gelopen. De " ho" zat er minder goed in vandaag, maar heb ook gestapt. Ze trok behoorlijk veel aan de longeerlijn, maar moest haar even op een kleinere cirkel houden i.v.m. fotograve.
Daarna het zadel heen en weer bewogen, was natuurlijk niks aan voor zo'n ervaren paard als zij

Ik vertrouw er nu op dat, wanneer ze bij mij in Belgie staat, dat ik haar verder zadelmak / ingereden krijg (komen nog enkele korte oefensessie's).

ps. Foto's gemaakt met Nikon D3100 maar met onervaren fotograve, vandaar de fotokwaliteit.