Ze is echt een typische Fjord, dus probeerde ik haar zoveel mogelijk te motiveren met geen al te saaie dingen; zo kocht ik zo'n gigantische paardenbal en daar was ze zeer blij mee. Maar eens de aandacht stopt staat ze er maar een beetje te grazen. Het is alsof ze me plots saai is gaan vinden, terwijl ze steeds zo'n jolig, enthousiast paardje was (tenzij ze iets tegen haar zin moet doen natuurlijk

Vandaag stond ze na het spelen naast me; ik was haar wat aan het krabbelen en boog me al aaiend over haar heen (ik ben 99 procent zeker dat ik voor haar de indruk wekte dat ik haar wou berijden, wat absoluut niet het geval was - nog niet tenminste) en plots gaf ze me een heel venijnige beet in mijn kont!
Aangezien ze zoiets nog nooit heeft gedaan, heb ik dan ook totaal geen idee wat ik met dit gedrag moet; ze heeft steeds een eigen willetje gehad, maar wel een hart van goud, en ze is zo'n ontzettend knuffelpaard... Vandaar dan ook mijn vraag, wat moet ik hiermee? Ik veronderstel dat ze het nog zal proberen doen bij die specifieke beweging en erg happig op zo'n nieuwe aanval ben ik niet, aangezien mijn hele bil blauw is

Wat zouden jullie hiermee? Negeren of weer uitlokken - en dan wat?