Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Jij zei dat ze moest kijken naar de horsenalitie en dat haar paard zo te horen een LBI is, dit wist ze zelf al (staat in de beginpost). Daarna zeg je dat je bij zo'n paarden in dat koppie moet zien te komen waarop ik gewoon zeg dat dit het moeilijke is. Waarmee ik dus bedoelde: misschien is het interessant voor TS om wat meer uitleg te geven, eigen ervaring of theoretisch gedoe.
Je kan bij elk topic wel gaan roepen: Parelli gaan doen en al je problemen worden opgelost, en daarbij telkens dezelfde filmpjes laten zien (leuke filmpjes overigens). Maar als dat het enige is wat je nog mag zeggen wordt het wel een beetje saai, vind je zelf ook niet?
(ik heb trouwens nergens iets van het zoeken gezegd, misschien moet je gewoon eens lezen wat ik zeg)
[***] schreef:Ik merk aan die van mij nu heel hard dat hij het werk zelfs leuk begint te vinden, heel raar is dat, want hij heeft bij wijze van 15 jaar met tegenzin gewerkt ... Maar nu doe ik andere dingen & op een andere manier en nu vindt hij het geweldig .. Het is zoeken, maar ik ben ervan overtuigd dat je elk paard graag kan laten werken
)