Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Ik heb het ook niet zo op KFH, helemaal door zijn lichtelijk sektarische verleden gaan er bij mij allemaal alarmbelletjes rinkelen. Verder is hij heel spiritueel bezig, maar heeft paarden nodig om dat uit te leggen. Haal de paarden weg en er blijft weinig van over....
Meest recente topic over KFH, beter gezegd over zijn nieuwste boek.
[NH] Het paard zoekt mij
En ook de moeite waard om door te lezen:
[NH] Het doden van de ziel
[NH] Hempfling vs. Roberts
[AR] [NH] Klaus Ferdinand Hempfling
[NH] wat vinden jullie van Hempfling?
En een ZEER interessant artikel over de beste man, helaas in het Duits, en ik ga het niet compleet vertalen.
http://www.nh.cybercomm.nl/kfh_file/kritik.htm
Cursus heb ik nooit bij hem gevolgd en ga ik niet doen ook. Ik heb het liefst een cursus van iemand die zich kan verlagen tot op het niveau van de cursist, en die het desnoods 100.000 keer uit kan leggen tot ik het snap, en niet iemand die per definitie verwacht dat ik hem volgen kan, en als ik hem NIET volgen kan, zich omdraait en wegloopt.
Alle filmpjes op Youtube, en borderline demonstraties, schreeuwen "don't try this at home", zijn een pure zelfverheerlijking van de beste man maar geven mij absoluut geen handvaten hoe ik problemen met mijn eigen paard kan oplossen.
Seleentje94 schreef:Hallo Allemaal!
Ik ben erg geinteresseerd in de methode van Hempfling.
Kan iemand misschien de basics aan mij uitleggen, of heeft iemand misschien een boek van hempfling dat ik kan lenen?