Afgelopen weekend heeft een deelnemer aan mijn wedstrijd een filmpje gemaakt die ik graag met jullie wil delen. Even een indruk hoe een mendurance verloopt. Korte uitleg: paarden worden voor en na de wedstrijd geheel gekeurd door een dierenarts op hartslag, conditie, darmgeluiden, turgor en lokomotie. Vervolgens gaat de deelnemer van start voor een rit van 29,5 km. Op 18,5 km wordt de hartslag nogmaals geteld en ook op de finish wordt de hartslag geteld. Deze moet onder de 64 zijn binnen 10 min. Des te sneller onder de 64 des te meer punten. Naast het wedstrijdelement rij je natuurlijk ook nog eens door prachtige gebieden zoals hier het Drents Friese Wold
Nanda, wat een ontzettend leuk filmpje. Wist niet dat DFW zo mooi en afwisselend is. En natuurlijk erg leuk promo materiaal voor volgend jaar en om de mendurance te promoten.
Geweldig filmpje, die brug heb ik steeds ruzie mee mijn fries vind hem echt niet leuk. Volgende week komen wij weer een weekje de omgeving verkennen heerlijk !
Geweldig filmpje! Geeft goede impressie van het DFW en van Mendurance. Maar ik snap de muziek erachter niet helemaal, waarom niet het geklepper van de hoeven over de brug of het zand als achtergrond? Deze tune is misplaatst bij zo'n mooi filmpje.
Leuk hoor nanda, zo jammer dat het dit jaar bij ons weer niet gelukt is maar volgend jaar heb ik als het goed is wel alle papieren en rijbewijzen om niet meer afhankelijk te zijn en hebben jullie er weer een lid bij
leuk filmpje,herkende het wel hoor.Maar ja natuurlijk ook zelf meegedaan.Kan het iedereen aanraden.Super om te doen.
Gem
Geplaatst: 06-09-11 21:37
Wat een gaaf filmpje en erg leuk gemonteerd ! Dat lijkt me echt zooo geweldig om te doen . "Onderweg" rezen er al vragen bij me op, waarvan sommigen direct beantwoord werden. O.a. wat te doen als je merkt dat je opgelopen wordt.