Goeie schriktraining! Dit was de eerste keer voor Fralla (van Sandrina), wie weet kan ze er over een paar weken mee voetballen
hihihih, dit paard maakt mij gelukkigp.s weet jij wat dat knorren is, mijn paardje doet het ook vandaar
Hee wat leuk het filmpje van Fralla.Hoorde wel dat jullie met de bal bezig waren toen ik dje aan t schrobben was
privace schreef:p.s weet jij wat dat knorren is, mijn paardje doet het ook vandaarIk denk dat ze dat doet van opwinding. Wanneer doet jouw paard het? Tijdens een bepaalde activiteit, als julie iets nieuws uitproberen?
Leuk fimpje: lief van je.Oh jee het knort als een varken, hiet ziet er af en toe uit als een varken, is het dan ook een ............?
Zo dapper en stoer voor de wagen hihi en echt een varkentje met dat geluid geniaal hihi.. Heerlijk die paarden!
L_Rivaldo schreef:Zo dapper en stoer voor de wagen hihi en echt een varkentje met dat geluid geniaal hihi.. Heerlijk die paarden!Ik kan er ook van genieten, hoor mij lachen als ik haar fop door op te springen?Inderdaad een heel verschil met voor de wagen.
Bij mij doen ze dat knorren als ze iets zien wat ze heul spannend vinden. Alleen is inze jaarling van niks onder de indruk
Mloulou schreef:privace schreef:p.s weet jij wat dat knorren is, mijn paardje doet het ook vandaarIk denk dat ze dat doet van opwinding. Wanneer doet jouw paard het? Tijdens een bepaalde activiteit, als julie iets nieuws uitproberen?gewoon als ze rustig op de grond aan het snuffelen is,
Be_stronger schreef:knorren is gewoon nieuwsgierigheid, mijn pony doet dat ook als ze iets vreemds zietDit was heel vreemd!
Haha, wat grappig! Zo reageerde mijn haflinger ook in het begin! Nu zijn we er mee aan het voetballen, maar hij blijft altijd een beetje eng!